AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Vi er ikke direkte prøvere, men en liten en hadde alltids vært velkommen Jeg er sjeldent plaget med pms plager med denne måneden har vært ille.. Vet vi hadde sex rundt EL tid, 6dpo eller 7dpo opplevde jeg fryktelig magesmerte, det var som mensensmerter men ''skarpere''. Aldri opplevd før. Festesmerter? Puppene mine føles som om de skal sprenge og jeg har vært unormalt sint og lei meg de siste dagene.. Det kan selvfølgelig være pms plager, men jeg har aldri hatt i så stor grad før. Opplevde dere noe spesielt på kroppen før ikm som gravid? Takk på forhånd og håper alle har en fin kveld Anonymkode: bfaa9...b16
Amarone Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Jeg hadde festesmerter første gang jeg ble gravid (endte som spontanabort i uke 10). Det var ganske ubehagelig - følte det helt bokstavelig som om noe holdt på å løsne/ falle ut dersom jeg var aktiv og i bevegelse. Dette varte et par dager, ca en uke etter eggløsning. Fikk også en bitteliten festeblødning. Den andre gangen jeg var gravid merket jeg ingenting (resultatet er nå 15 mnd). Trodde virkelig ikke at jeg var gravid før jeg så testen...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, Amarone skrev: Jeg hadde festesmerter første gang jeg ble gravid (endte som spontanabort i uke 10). Det var ganske ubehagelig - følte det helt bokstavelig som om noe holdt på å løsne/ falle ut dersom jeg var aktiv og i bevegelse. Dette varte et par dager, ca en uke etter eggløsning. Fikk også en bitteliten festeblødning. Den andre gangen jeg var gravid merket jeg ingenting (resultatet er nå 15 mnd). Trodde virkelig ikke at jeg var gravid før jeg så testen... Så trist å høre om spontanaborten din.. men tusen takk for at du deler din opplevelse Ja smertene jeg hadde varte ca i to timer, måtte ligge i sengen hele tiden, så prøve opp å gå igjen litt forsiktig. Kom noen smerter dagen etterpå også (i går), men langt i fra så vondt som første gang. Anonymkode: bfaa9...b16
neon_sun Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Jeg hadde ganske intense smerter i eggstokkområdet som strålte nedover mot skjeden. Varte noen timer, før det liksom sentrerte seg og slapp taket. Skikkelig weird. Skjønte ikke at jeg var gravid da, men da jeg stod med positiv test i hånden var jeg ikke i tvil om hva smertene hadde vært.
dreia Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 (endret) Med førstemann hadde eg noko som eg trur må ha vore festesmerter. Eg kjente det 6 dagar etter EL, og var ei stikkande smerte, ganske sentrert på eitt punkt på eine sida i livmorområdet. Om eg huskar rett, varte det ikkje så veldig lenge, men eg kjente svakare "etterdønningar" i 1-2 dagar etterpå. Og så fekk eg følelsen av å ha ein tung klump/ball i livmora, som kjentes litt av og på dei første ca. 12 vekene av graviditeten. Eg var ikkje spesielt overraska då graviditetstesten var positiv! Det kom ingen festeblødning, men festesmertene passa 100 % med termin eg fekk på OUL, så eg er overraska om det ikkje var det. Eg har ikkje kjent det same med andre- og tredjemann, men det er mulig eg vagt minnes festesmerter ved ein av graviditetane som enda i SA også. Endret 6. mars 2016 av dreia
Gjest Runforit Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Merket ingenting. For min del var det EL som var kjip med oppblåst mage, alt for mye utflod, jeg ble trøtt og sliten og verden sugde generelt rumpe. Supert at det er da jeg er fruktbar og liksom skal føle meg som en Gudinne og ha lyst på masse sex Not! Heldigvis så ble jeg gravid fort
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Stakk på høre side i eggstokkområdet. Jeg skjønte hva som skjedde. Anonymkode: 2c21d...6e1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Har seks barn og aldri merket noe til disse såkalte festesmertene. Anonymkode: b0062...8c2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Vet ikke om det var festesmerter, men jeg hadde litt svake mensmurringer dag 5-6, og så fikk jeg spor av veldig merkelig rosafarget utflod i veldig små mengder. Testet positivt på dag 14. Anonymkode: 53953...566
Gjest Annypanny Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Jeg kjente ett enkelt veldig kraftig stikk i magen 7 dager etter eggløsning. Ingen andre smerter utover det ene stikket, så var det over. Det var såpass kraftig at jeg skvatt til, så jeg er temmelig sikker på at det var egget som festet seg Er 15 uker på vei nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå