AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Fikk brevet i går, ingen pakkeliste. Ringte og spurte også, "bare ta med klær du trenger, inne og uteklær". Skal være der i 4 uker, drar om to uker. Har litt panikk. Så hvis noen kan hjelpe meg med å svare på noen spørsmål så hadde det vært flott. - Hvor mye klær bør jeg pakke med? Altså antall t-skjorter f.eks? Bytter vær dag. - Får man vasket klær selv, når man vil selv? Er det slik som på folkehøgskole, et vaskerom hvor man får vasket klær selv, når man vil? Noen gode tips og råd for oppholdet? Anonymkode: 6de14...12e
ajarRun Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 DPS er veldig lite spesifikt. Ta med så mye du får plass til i kofferten din? Kommer an på hvorfor du er der om du får vaske klær, men klærne får du jo vasket på noe vis, så ikke bekymre deg for det. Ville bestilt boken "Asylum" hvis jeg ble innlagt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Pakk med noen dagers klesskift, tre til fire kanskje. Klær får du vasket selv. Lesestoff kan være greit å ha med seg. Toalettsaker. Håndkle har de nok. Anonymkode: 06fce...db8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Innesko kan være greit å ha. Lesestoff, evt. PC med filmer/serier, ikke sikkert de har nettilgang. Anonymkode: afd1e...664
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Ok så.. 1 jeans 1 kosebukse 1 nattbukse 3 gensere 5-6 par sokker, og like mange boksere, og 2 bh-er. Akkurat nå har jeg 8 t-skjorter. men det er vell litt for mye? En bruker jeg å sove i, så den regner jeg ikke med. Har innesko, vanlige sko og utesko. Har også tre par tykke sokker som er store og tykke, som jeg bruker inne på hytta, i stedet for innesko. Jakke som er regn og vindtett, og en fleece jakke. Er usikker på antall t-skjorter og gensere. En vanlig og en stor hettegenser er vell nok? ts Anonymkode: 6de14...12e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Ser ut til at du har mer enn nok. Ta fore t-skjorter, det burde holde i massevis. To gensere holder nok også. Anonymkode: 06fce...db8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Fire t-skjorter skulle det stå. Anonymkode: 06fce...db8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ser ut til at du har mer enn nok. Ta fore t-skjorter, det burde holde i massevis. To gensere holder nok også. Anonymkode: 06fce...db8 Ok tusen takk for hjelpen. Vanligvis så er det jo så enkelt å pakke. 1 uke på hytta = 7 av alt. + ekstra par sokker og undertøy Ei uke i syden = 7 av alt. + ekstra par sokker og undertøy Da blir det 4 t-skjorter og to gensere. ts Anonymkode: 6de14...12e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Du trenger ikke så mye når du kan vaske klær i løpet av oppholdet. Lykke til! Anonymkode: 06fce...db8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 På DPS der jeg jobber er det vaskemaskiner til fri disposisjon når en måtte ha behov for dette. Det kan være greit med noen kleskift som du alt har nevnt. Vi fokuserer mye på fysisk aktivitet, treningstøy og gode sko er lurt. Også gode klær til turdager ute. Anonymkode: 896ed...31f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: På DPS der jeg jobber er det vaskemaskiner til fri disposisjon når en måtte ha behov for dette. Det kan være greit med noen kleskift som du alt har nevnt. Vi fokuserer mye på fysisk aktivitet, treningstøy og gode sko er lurt. Også gode klær til turdager ute. Anonymkode: 896ed...31f Det høres supert ut :D takk for hjelpen. ts Anonymkode: 6de14...12e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 5-6 t-skjorter /gensere og to tre bukser. Uteklær og slappe av klær/joggetøy Ta med egensjampo og tannkrem , Du burde ogsåha med en bok, kryssord eller lignende for det er konstant dødtid der. Lykke til Anonymkode: 34749...76c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 5-6 t-skjorter /gensere og to tre bukser. Uteklær og slappe av klær/joggetøy Ta med egensjampo og tannkrem , Du burde ogsåha med en bok, kryssord eller lignende for det er konstant dødtid der. Lykke til Anonymkode: 34749...76c Har sjampo, tannkost, tannkrem og alt det. Har også med ei bok :D Ts Anonymkode: 6de14...12e 1
puffy123 Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sjampo, tannkost, tannkrem og alt det. Har også med ei bok :D Ts Anonymkode: 6de14...12e Jeg vil bare ønske deg et godt opphold! Jeg håper at du får alt du trenger ut av innleggelsen, at du får fine dager der og at du har det bedre når du er ferdig! klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå