Gå til innhold

Menskopp, vakum?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å putte inn menskoppen min i musa i dag. Den var litt stor å få inn, men ut igjen?  Det var vondt! Den er jo ikke lenger brettet når den nermer seg helt ute! Og det er vel en sjanse for at det kan bli vakum?

Anonymkode: 5373c...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må klemme sidene mot hverandre for å oppheve vakuumet før du drar den ut

Anonymkode: fa0f9...ce6

Gjest Kaida
Skrevet

Det bør være litt vakuum så koppen ikke lekker. Det er vondt for alle, tror jeg, å dra koppen ut uten å klemme den litt sammen først. Hvis det fremdeles er vondt når du klemmer den sammen, så kan det hende du bør vurdere en litt mindre kopp. Men jeg tror alle bruker et par måneder på å bli helt komfortabel med bruken.

AnonymBruker
Skrevet

Vondt var bare fornavnet.Det var jo helt jævelig vondt!Jeg fikk ikke brutt vakumet og fikk den ikke ut.Måtte dra til Legevakten for å fjerne den.Dette er ikke tull.

Det er det jeg ikke klarer med menskopp.At man må grafse seg selv inni der for å få skikkelig grep rundt koppen når man skal dra den ut.Mn får fingrene fulle av blød og gørr og hvis du mister grepet slike at den folder seg ut igjen kan du fort ende opp med rifter i mellomkjøttet.Dette må da sys av lege for å unngå infeksjonsfaren.

Kanskje trenger du en mindre kopp,og en som er mykere.Hvilken modell og str. har du nå?

Anonymkode: c1f2f...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...