AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Er det mulig å utsette mensen?! Jeg skulle ha fått det denne uken... men kommer nok Mandag eller Tirsdag. Passer absolutt ikke for jeg skal ut å reise! Finnes det en haste-p-pille? Noe som utsetter mensen? Anonymkode: 548a5...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Nei, ikke hvis du ikke bruker ppiller til vanlig. Anonymkode: af660...435
Sandie Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Hvis du bruker p-piller kan du utsette mensen ved hjelp av de.Hvordan det gjøres varierer litt fra merke til merke,men sjekk www.felleskatalogen.no og finn ditt merke der. Hvis du ikke bruker p-piller er det nok ikke noe du kan gjøre her og nå.Til neste gang kan du bruke Primolut-N tabletter.De er på resept,og du kan utsette mensen i flere dager med de.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å utsette mensen?! Jeg skulle ha fått det denne uken... men kommer nok Mandag eller Tirsdag. Passer absolutt ikke for jeg skal ut å reise! Finnes det en haste-p-pille? Noe som utsetter mensen? Anonymkode: 548a5...7f5 Du er for sent ute. Primolut-N skal taes 3 dager før forventet mens. P piller må du ha brukt 3 uker for så å fortsette å bruke når du skulle tatt sukkerpiller. Andre muligheter finnes ikke. Menscup kan den hjelpe deg? Anonymkode: 707b4...404 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er for sent ute. Primolut-N skal taes 3 dager før forventet mens. P piller må du ha brukt 3 uker for så å fortsette å bruke når du skulle tatt sukkerpiller. Andre muligheter finnes ikke. Menscup kan den hjelpe deg? Anonymkode: 707b4...404 Er nok det nå ja. For surprise, mensen kom for en halvtime siden. FML. ts Anonymkode: 548a5...7f5
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Men da er du vel nesten ferdig før turen?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 17 minutter siden, morhjertegod skrev: Men da er du vel nesten ferdig før turen? Reiser på Mandag 7. Skulle ha kommet Tirsdag 1. Mars i god tid til turen. Håper det verste er over i morgen. Første dagen er jo verst. ts Anonymkode: 548a5...7f5
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Reiser på Mandag 7. Skulle ha kommet Tirsdag 1. Mars i god tid til turen. Håper det verste er over i morgen. Første dagen er jo verst. ts Anonymkode: 548a5...7f5 Så bra, alt blir lettere etter de to første dagene. Ha en riktig god tur!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå