Gå til innhold

Hva kan man jobbe med som helsefagarbeider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurdere og utdanne meg som helsefagarbeider.

Så lurte på hva man kan jobbe med? :-)

Noen som jobber som helsefagarbeider som kan gi meg litt info :-)

Anonymkode: 43766...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jobber man med eldre mennesker eller mennesker med funksjonshemninger. 
Du kan jobbe på sykehjem, bolig for pleietrengende, gamlehjem osv. :) 

Anonymkode: 27d02...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra sykehjem, sykehus, bolig for funksjons- eller utviklingshemmede, hjemmetjeneste osv. :) Kanskje rus & psykiatri også?

Anonymkode: 12732...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omsorgsarbeider (helsearbeider) og jobber som assistent på skole. Har også jobbet i bhg, sykehjem og bolig for psykiskutviklingshemmede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det var mange muligheter. da er nok dette noe jeg kommer til og sjekke ut nærmere.

er 35 år gammel så da kan vel ta dette som voksenopplæring.

siden jeg ikke har noen erfaring fra yrket så må jeg vel gå helse og sosial vg1?

ser nå at det er mulighet for nettbasert utdanning som voksenopplæring

 

Hilsen Ts

Anonymkode: 43766...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær oppmerksom på at mulighetene for å få en stor nok stilling til å leve av er liten, du konkurrere med mange som allerede har flere års erfaring. Sjansen for å få jobb noe annet sted enn sykehjem og hjemmesykepleie er også liten i starten, det er generelt få stillinger andre steder.

Dessverre er helsefagarbeider en yrkesgruppe som blir misbrukt mtp stillingsstørrelser og arbeidssted. De blir lovet mye, men det er få store stillinger der ute.

Anonymkode: 2d8d1...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider