sjokoladeelskeren Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hei Har betennelse i storetåa, og var med legen for 8 dager siden. Fikk antibiotika og beskjed om å bade tåa i grønnsåpevann og spøre på sårsalve hver dag. Det har jeg gjort, men tåa er fortsatt ikke bedre. Burde jeg bestille ny time/dra på legevakta? Eller pleier det å ta så lang tid? Hvilken annen behandlig kan jeg få?
Sugerøret Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 slik betennelse kan ta litt tid. Dette er ikke noe legevakt- sykdom Bruk grønnsåpe ,det hjelper faktisk veldig hvis du bruker det slik legen har foreskrevet.
ClosedParadise Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Det må nok et kirurgisk inngrep til. Snakk med fastlegen din.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 16 timer siden, sjokoladeelskeren skrev: Hei Har betennelse i storetåa, og var med legen for 8 dager siden. Fikk antibiotika og beskjed om å bade tåa i grønnsåpevann og spøre på sårsalve hver dag. Det har jeg gjort, men tåa er fortsatt ikke bedre. Burde jeg bestille ny time/dra på legevakta? Eller pleier det å ta så lang tid? Hvilken annen behandlig kan jeg få? Er detmlike ille, ellermillemfortsatt? Hva annet ble gjort med selvebtåa?.er det skåret i?, Ring legen i morgen tidlig og få en hastetime. Er det så vondt, rådt og ille at du ikke klarer å vente? Da kontakter du legevakt. Neglrotbetennelse kan gå over til blodforgiftning ommden ikke blir behandlet. Da blir hele foten og etterhvert leggen rød og hoven, så dette er ikke til å ta lett på. Er det bare tåa? Da er blodforgiftning ikke til,å være redd for enda. Legevakt er der for ting som ikke kan vente på en fastlegetime., Anonymkode: f3243...16d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå