Gå til innhold

Hikk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Jeg slutta å hikke, men hikke lenge. Mannen prøvde å skremme meg. Jeg hikka så jeg holdt på å falle av stolen, men slutta ikke før jeg sa til mannen at jeg holdt på å hoppe i taket av hikke. H-IKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg hikker sjeldent, men om jeg først hikker, hikker jeg leeeenge. Uansett hva jeg prøver, slutter jeg ikke å hikke.

EKsen til mamma hadde en genial måte for å få meg til å slutte i hikke. Han snakket om helt absurde ting, sånn som at han og læreren min hadde hatt et forhold osv. JEg visste jo selvfølgelig at det ikke var sant, men likevel sluttet jeg å hikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg pleier og sitte og konsentrere meg om pusten min om at jeg ikke skal hikke..tanke på puste ut..puste inn..ikke hikke..

fungerer som ei kule HVER gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hikker ofte, helt opp til flere ganger om dagen. Og ikke hikker jeg lavt heller, det er høye hikk som nesten er helt umulig å skjule. Tror jeg har prøvd nesten alle kjerringråd for å slutte og hikke, men det ser ut som om at det eneste som hjelper er å vente til det slutter av seg selv :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette fungerer hver eneste gang:

Ta et glass vann. Bøy deg fremover og drikk av glasset mens overkroppen er bøyd og hodet henger forover- man må drikke fra motsatt kant av glasset og virkelig konsentrere seg for å ikke søle, men slutte å hikke- det gjør man. Drikk hele glasset på denne måten og sjekk om du fortsatt hikker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Da jeg var liten pleide pappa av og til å skremme meg med et BØ. Men en gang etter å ha prøvd å skremme meg på alle mulige slags måter, lovte han meg en hundrelapp for å hikke en gang til. Fikk ikke engang til et liksomhikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...