Gå til innhold

Svie ved vannlating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til svir det voldsomt fra underliv og når jeg tisser. Problemet oppstår i rykk og napp. Jeg har testet meg for sopp, så det er ikke det. Har heller ikke UVI. Har spurt gynekolog hva det kan være men det visste de ikke. Hva annet enn sopp og uvi kan gi svie ved ved vannlating og svie i underliv?

Anonymkode: 45b37...db4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sår?

Anonymkode: 9fe18...3e4

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sår?

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men hvordan skulle det ha oppstått? Gynekologen nevnte ingenting om noe sår da jeg hadde undersøkelse i januar. Har heller ikke BV, siden det ikke er noe lukt.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men hvordan skulle det ha oppstått? Gynekologen nevnte ingenting om noe sår da jeg hadde undersøkelse i januar. Har heller ikke BV, siden det ikke er noe lukt.

Virusinfeksjon, f.eks herpes. Og sikkert et flust av andre ting. Røff sex, f.eks

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virusinfeksjon, f.eks herpes. Og sikkert et flust av andre ting. Røff sex, f.eks

Hjelp, håper ikke det! Men burde ikke det ha vært oppdaget under undersøkelsen? Har ikke hatt sex på 2 år, så vet ikke om herpes, eller en annen kjønnsykdom plutselig kan blusse opp? Har ikke klamydia heller.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg har akkurat det samme som deg, veldig sår og sviende ved vannlatning.. er liksom sår over det hele fra urinrøret til skjede, er veldig rød hele veien. Gruer meg til å gå på do 😨  Har du fått noe mer svar på hva det kan Være? Hadde uvi for en stund siden og fikk antibiotika for det men tenker at det ikke er det da jeg ikke må på do slik det var da.. 

takker for svar og håper du har blitt bedre☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...