GÃ¥ til innhold

Frustrert, begge hender i gips😖

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har klart å brekke begge håndleddene mine. Sitter her og  synes så synd på meg selv.  får nesten ikke til noe selv. Noen andre her som har klart å få begge hendene sine i gips  før somKan komme med trøstende ord til meg?  Har hatt Meltdown 2 ganger på bare fire dager. Blir så lei meg av og  ikke kunne gjøre nå selv lenger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne jeg kjenner syklet på et tre og knakk begge håndledd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som klarte å brekke begge håndleddene dagen før hun hadde termin med tvillinger.. Lett er det vel ikke uansett, god bedring!

Anonymkode: feee1...99a

Skrevet

Uff, stakkars deg. Håper du har noen som kan hjelpe deg. Gjør det ikke vondt å skrive på pc'en? Hva gjør du for å unngå å få vondt når du skriver?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en som klarte å brekke begge håndleddene dagen før hun hadde termin med tvillinger.. Lett er det vel ikke uansett, god bedring!

Anonymkode: feee1...99a

Å herregud. Det må jo være helt jævlig. Tusen takk

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du til å skrive på tastatur? :sjokkert: 

Anonymkode: 90916...4cf

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Uff, stakkars deg. Håper du har noen som kan hjelpe deg. Gjør det ikke vondt å skrive på pc'en? Hva gjør du for å unngå å få vondt når du skriver?

det synes jeg og 😔jeg bruker høyttaleren på telefonen, den skriver det jeg sier. Kjempefint med high Tech telefoner😊  Høyre armen er heldigvis den som er minst skadd så jeg håper at den gror fort,  det gjør at jeg kan klare visse ting mer enn jeg gjør nåvisse ting mer enn jeg gjør nå

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du til å skrive på tastatur? :sjokkert: 

Anonymkode: 90916...4cf

Har høyttaler på telefonen som skriver det jeg sier 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...