Gå til innhold

Underlivet mitt er ikke pent (kvinner only)

Fremhevede innlegg

Gjest Evans
Skrevet

Kjønnsorganrne våre kommer i alle størrelser og lengder. Noen har små kjønnslepper og andre har store. Noen har ulik størrelse. Det er ikke slik at den ene formen foretrekkes av alle. 

Vi er alle forskjellige nedentil. Og det er bra det! Så lenge du ikke har noen fysiske plager er det ingen grunn til bekymring. Ta et google søk på "the great wall of vigina" så får du se variasjonen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette med at unge jenter tror de er misdannet eller noe fordi de indre kjønnsleppene er større enn de ytre eller noe sånt? Vet du hva, du er NORMAL, big surprise, men det er fakta! Sånn er kvinner skapt og vi er ikke helt like, for vi er ikke laget på et samlebånd på en fabrikk! 

Anonymkode: 26d79...2ce

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet

Det er helt normalt! 

AnonymBruker
Skrevet

Etter en skade og  operasjon i ettertid ble den enen ytre kjønnsleppa mi ødelagt, så den er nesten ikke eksisterende. Vises når jeg sprer bena, men har aldri hørt noe negativt og de menn som har fått lov å smake har bare nytt synet. Så ikke noe å skjemmes over TS

Anonymkode: 635e0...859

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo HELT normalt! Jeg har også en tunge som stikker ganske "gjeipende" ut mellom bena.
Ta et googlesøk på Wall of Vaginas og The Labia Project så ser du at du ikke er den eneste som har det sånn. Ikke føl at du er stygg eller ekkel, det er sånn et kvinnelig kjønnsorgan ser ut! (med individuelle variasjoner)

Anonymkode: 579d8...e6a

• Liker 2
Gjest Klopp
Skrevet

Du må jo skjønne det ts, når du skriver (kvinner only) så går jo jeg automatisk inn.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Klopp skrev:

Du må jo skjønne det ts, når du skriver (kvinner only) så går jo jeg automatisk inn.

Haha, ja kanskje litt dumt å skrive det.

ts

Anonymkode: 2a1c4...289

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo HELT normalt! Jeg har også en tunge som stikker ganske "gjeipende" ut mellom bena.
Ta et googlesøk på Wall of Vaginas og The Labia Project så ser du at du ikke er den eneste som har det sånn. Ikke føl at du er stygg eller ekkel, det er sånn et kvinnelig kjønnsorgan ser ut! (med individuelle variasjoner)

Anonymkode: 579d8...e6a

Takk gud! Jeg tenker bare at ingen kommer til å like den, når jeg selv synes den er stygg. Skal ta en googlesøk nå, så får jeg litt bedre selvtillit nedentil :P

ts

Anonymkode: 2a1c4...289

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...