AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Ingen av de store partiene i Norge er rasistiske. Det finnes nok mennesker innen alle parti som er rasistisk og litt forskjellig annet, men det betyr ikke at ett parti er det. Anonymkode: 28afe...8aa 1
Pterinochilus Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Har du/dere tenkt til å lage slike tråder for alle partiene? Ingen av partiene over sperregrensa er rasistiske, enkelt og greit! Jeg ser ikke helt verdien av å diskutere dette?!!?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Ikke alle som stemmer AP er rasister men alle rasister stemmer AP, det er det ingen tvil om. Anonymkode: f02c5...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle som stemmer AP er rasister men alle rasister stemmer AP, det er det ingen tvil om. Anonymkode: f02c5...c6c Min oppfatning er ikke den samme som deg, jeg oppfatter det slik at de fleste på venstresiden er mer vennligsinnet ovenfor ikke-hvite, enn de på høyresiden. Betyr naturligvis ikke alle. Dessuten stemmer bortimot alle fra Asia/Afrika på venstreorienterte partier som AP. Anonymkode: ecbd6...39d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessuten stemmer bortimot alle fra Asia/Afrika på venstreorienterte partier som AP. Anonymkode: ecbd6...39d Det er logisk det at bortimot alle fra Asia og Afrika stemmer på venstrevridde partier. Det er de som er for mest mulig liberal og minst mulig bærekraftig og rettferdig asylpolitikk og vil ha flest mulig fra Asia og Afrika i Norge. Anonymkode: fcc07...eb8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min oppfatning er ikke den samme som deg, jeg oppfatter det slik at de fleste på venstresiden er mer vennligsinnet ovenfor ikke-hvite, enn de på høyresiden. Betyr naturligvis ikke alle. Dessuten stemmer bortimot alle fra Asia/Afrika på venstreorienterte partier som AP. Anonymkode: ecbd6...39d Så det å være mer positivt innstillt til vestlige vil si at man er rasist? Nei, min oppfattning er ikke den samme som deg, jeg oppfatter det slik at de fleste på høyresiden er mer opptatt av et fritt samfunn, der alle har like muligheter og der alle er fri til å gjøre og si som dem vil, enn de på venstresiden. "Dessuten stemmer bortimot alle fra Asia/Afrika på venstreorienterte partier som AP." selvsagt gjør de det, det blir jo mye enklere for de å få familigjenforening. Det virker her som om du legger til grunn at det å være ikke-hvit betyr at man automatisk ikke kan være rasistisk, men det stemmer ikke. Anonymkode: f02c5...c6c 1
ajarRun Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Selvsagt er de det. Her snakker de om "solidaritet" mens de kaster ut arbeidsføre hardarbeidene mennesker fordi de har feil hudfarge. AP er populistrasister, de er dødsfarlige fordi du aldri vet hvor du har dem. Se på klimapolitikken, hvor vilkårlig og meningsløs den er. Akkurat slik behandler de mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det å være mer positivt innstillt til vestlige vil si at man er rasist? Nei, min oppfattning er ikke den samme som deg, jeg oppfatter det slik at de fleste på høyresiden er mer opptatt av et fritt samfunn, der alle har like muligheter og der alle er fri til å gjøre og si som dem vil, enn de på venstresiden. "Dessuten stemmer bortimot alle fra Asia/Afrika på venstreorienterte partier som AP." selvsagt gjør de det, det blir jo mye enklere for de å få familigjenforening. Det virker her som om du legger til grunn at det å være ikke-hvit betyr at man automatisk ikke kan være rasistisk, men det stemmer ikke. Anonymkode: f02c5...c6c Nei, jeg er fult klar over at alle raser er mest positivt innstilt til sin egen. Hvite for sine, svarte for sine, gule for sine, brune for sine. Men saken er at hvis man er mer positivt innstilt til en gruppe i et land der det er mange forskjellige grupper, blir den delen du sier at "alle har like muligheter", rett og slett feil. For da kommer majoriteten til å favorisere sine enge og den fargede minoriteten har da ikke alle de samme mulighetene. Anonymkode: ecbd6...39d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå