Gå til innhold

Er FRP rasistisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt synspunkt?

Anonymkode: bacd1...cce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er de ikke.

Anonymkode: 5f2dd...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det rastisk å ikke være hele verdens sosialkontor? vi har for lengst overskredet vår asyl kapasitet.

Anonymkode: 014e0...f47

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei selvsagt er de ikke det, men du finner sikkert rasister i det partiet som ellers i befolkningen. Er vel naturlig å tro at Frp har en anelse flere rasister enn f.eks SV. Siden Frp tross alt nesten er det eneste innvandringskritiske partiet i landet. For det er det Frp er som parti, innvandringskritisk. Også er de selvfølgelig veldig mye mer enn et innvandringsparti da. De er et skikkelig samferdselparti, med tidenes beste samferdselminister. De er også partiet for de svake og dårlig stilte, som psykisk syke, uføretrygda mennesker og andre grupper som sliter. 

Endret av debattanten
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS

Det er mange nordmenn som støtter flyktningene, men jeg tror de fleste gir sympati til flyktningene, for å ikke bli stemplet som rasist.

Anonymkode: bacd1...cce

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Partiet er ikke rasistisk men at de har medlemmer og velgere som er rasister er det ingen tvil om. Men det er noe alle partier har

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Partiet er ikke rasistisk men at de har medlemmer og velgere som er rasister er det ingen tvil om. Men det er noe alle partier har

Hate ikke-hvite og stemme på Rødt. haha den tror jeg ikke på før jeg ser det.:fnise: Da skyter vedkommende seg selv kraftig i foten.

Anonymkode: e7da1...67b

Skrevet

Innvandringskritisk er ikke det samme som rasistisk, så mitt svar er nei.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke ett rasistiskt parti i det hele tatt.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hate ikke-hvite og stemme på Rødt. haha den tror jeg ikke på før jeg ser det.:fnise: Da skyter vedkommende seg selv kraftig i foten.

Du leste hva jeg skrev men du forstod det ikke. Som du ser så skrev jeg at Frp ikke er rasistisk men de har medlemmer og velgere som er det. Og så du kanskje leste så skrev jeg at dette er noe andre partier også har. Altså andre partier har også medlemmer og velgere som er rasister

Skrevet

For å sitere Hagen fritt, ikke alle som stemmer Frp er rasister men alle rasister stemmer Frp

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du leste hva jeg skrev men du forstod det ikke. Som du ser så skrev jeg at Frp ikke er rasistisk men de har medlemmer og velgere som er det. Og så du kanskje leste så skrev jeg at dette er noe andre partier også har. Altså andre partier har også medlemmer og velgere som er rasister

Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten.

Mulig å ha mer enn én tanke i hodet samtidig :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk det finnes rasister som er i stand til å ha mer enn en tanke i hodet på en gang, slik at de kan befinne seg nesten hvor som helst på den politiske skalaen avhengig av hvilke andre saker de brenner for. Men jeg er også enig i at det nok vil være temmelig langt mellom dem i partier som Rødt og SV. :fnise:

Anonymkode: 7055f...55f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, King in the North skrev:

Mulig å ha mer enn én tanke i hodet samtidig :) 

Istedenfor å komme med slike utsagn kan du vel utdype hva du mener om saken?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istedenfor å komme med slike utsagn kan du vel utdype hva du mener om saken?

Jeg mener nøyaktig det samme som Balain de Ibelin. 

AnonymBruker
Skrevet

Definer "rasistisk"?

Anonymkode: bc72e...b31

Skrevet

Nei, ikke rasistisk. - Realistisk.

Rødt er vel et av de mest rasistiske partiene. Ettersom de gjør sitt ytterste for å motarbeide etnisk norskes fremtid i sin egen biotop.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Apis skrev:

For å sitere Hagen fritt, ikke alle som stemmer Frp er rasister men alle rasister stemmer Frp

Dette er selvfølgelig feil, med mindre man har en utfyllende liste med navnene av alle rasistene og bevis på at de faktisk stemmer kun Frp. Og det er det ingen som har. Utsagnet er like usant som å si at ikke alle som stemmer Ap er idioter, men alle idioter stemmer Ap. Det er mange idioter som stemmer SV, Rødt, osv.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste du at rasisme kan utøves også mot hvite?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...