AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hva er ditt synspunkt? Anonymkode: bacd1...cce
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Nei, det er de ikke. Anonymkode: 5f2dd...482 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Er det rastisk å ikke være hele verdens sosialkontor? vi har for lengst overskredet vår asyl kapasitet. Anonymkode: 014e0...f47 2
debattanten Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Nei selvsagt er de ikke det, men du finner sikkert rasister i det partiet som ellers i befolkningen. Er vel naturlig å tro at Frp har en anelse flere rasister enn f.eks SV. Siden Frp tross alt nesten er det eneste innvandringskritiske partiet i landet. For det er det Frp er som parti, innvandringskritisk. Også er de selvfølgelig veldig mye mer enn et innvandringsparti da. De er et skikkelig samferdselparti, med tidenes beste samferdselminister. De er også partiet for de svake og dårlig stilte, som psykisk syke, uføretrygda mennesker og andre grupper som sliter. Endret 5. mars 2016 av debattanten 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 TS Det er mange nordmenn som støtter flyktningene, men jeg tror de fleste gir sympati til flyktningene, for å ikke bli stemplet som rasist. Anonymkode: bacd1...cce
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Partiet er ikke rasistisk men at de har medlemmer og velgere som er rasister er det ingen tvil om. Men det er noe alle partier har
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 9 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Partiet er ikke rasistisk men at de har medlemmer og velgere som er rasister er det ingen tvil om. Men det er noe alle partier har Hate ikke-hvite og stemme på Rødt. haha den tror jeg ikke på før jeg ser det. Da skyter vedkommende seg selv kraftig i foten. Anonymkode: e7da1...67b
Drizzt Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Innvandringskritisk er ikke det samme som rasistisk, så mitt svar er nei. 1
EvaLena Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Absolutt ikke ett rasistiskt parti i det hele tatt.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hate ikke-hvite og stemme på Rødt. haha den tror jeg ikke på før jeg ser det. Da skyter vedkommende seg selv kraftig i foten. Anonymkode: e7da1...67b Du leste hva jeg skrev men du forstod det ikke. Som du ser så skrev jeg at Frp ikke er rasistisk men de har medlemmer og velgere som er det. Og så du kanskje leste så skrev jeg at dette er noe andre partier også har. Altså andre partier har også medlemmer og velgere som er rasister
Apis Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 For å sitere Hagen fritt, ikke alle som stemmer Frp er rasister men alle rasister stemmer Frp 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Du leste hva jeg skrev men du forstod det ikke. Som du ser så skrev jeg at Frp ikke er rasistisk men de har medlemmer og velgere som er det. Og så du kanskje leste så skrev jeg at dette er noe andre partier også har. Altså andre partier har også medlemmer og velgere som er rasister Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten. Anonymkode: e7da1...67b
King in the North Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten. Anonymkode: e7da1...67b Mulig å ha mer enn én tanke i hodet samtidig
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #14 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten. Anonymkode: e7da1...67b Jeg tror faktisk det finnes rasister som er i stand til å ha mer enn en tanke i hodet på en gang, slik at de kan befinne seg nesten hvor som helst på den politiske skalaen avhengig av hvilke andre saker de brenner for. Men jeg er også enig i at det nok vil være temmelig langt mellom dem i partier som Rødt og SV. Anonymkode: 7055f...55f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #15 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, King in the North skrev: Mulig å ha mer enn én tanke i hodet samtidig Istedenfor å komme med slike utsagn kan du vel utdype hva du mener om saken? Anonymkode: e7da1...67b
King in the North Skrevet 5. mars 2016 #16 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Istedenfor å komme med slike utsagn kan du vel utdype hva du mener om saken? Anonymkode: e7da1...67b Jeg mener nøyaktig det samme som Balain de Ibelin.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #17 Skrevet 5. mars 2016 Definer "rasistisk"? Anonymkode: bc72e...b31
Kamikatze Skrevet 5. mars 2016 #18 Skrevet 5. mars 2016 Nei, ikke rasistisk. - Realistisk. Rødt er vel et av de mest rasistiske partiene. Ettersom de gjør sitt ytterste for å motarbeide etnisk norskes fremtid i sin egen biotop. 4
Drizzt Skrevet 5. mars 2016 #19 Skrevet 5. mars 2016 24 minutter siden, Apis skrev: For å sitere Hagen fritt, ikke alle som stemmer Frp er rasister men alle rasister stemmer Frp Dette er selvfølgelig feil, med mindre man har en utfyllende liste med navnene av alle rasistene og bevis på at de faktisk stemmer kun Frp. Og det er det ingen som har. Utsagnet er like usant som å si at ikke alle som stemmer Ap er idioter, men alle idioter stemmer Ap. Det er mange idioter som stemmer SV, Rødt, osv.
Drizzt Skrevet 5. mars 2016 #20 Skrevet 5. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være, men tviler. Hvorfor skulle en rasist stemmer på for eksempel rødt eller AP? De vil jo ha flere ikke-hvite flyktninger osv. Som jeg skrev, da skyter fyren seg selv i foten. Anonymkode: e7da1...67b Visste du at rasisme kan utøves også mot hvite? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå