Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tjener du, og hvor jobber du?  Privat, offentlig?  Hva er arbeidstiden din?

Takk for svar :)

Anonymkode: 4ad2f...e81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk litt usikker på årslønna mi, kanskje rundt 330 000? Har 9 års ansiennitet, og til neste år når jeg har 10 år tror jeg det er et ganske stort hopp lønnsmessig. Jobber på sykehus, altså offentlig. Jobber dag, kveld og natt. 

Anonymkode: f2b21...aa6

AnonymBruker
Skrevet

378000 + 6500 (for de med autorisasjon) er det for de med 10 års ansiennitet i sykehus.

I tillegg har vi gode kollektive forsikringsordninger og KLP pensjonsavtale. Mange fordeler med å jobbe i det offentlige.
har hørt at årslønnen er noe høyere i det private? 

Vi har i alle fall steget litt hvert år siden jeg ble ansatt for 11 år siden. 
>Vi blir ikke millionærer, men du for en kjekk jobb!

Jeg som jobber på sykehus har ikke lab-oppgaver, og hva man gjør som helsesekretær varierer etter hvilken avdeling, om man er postsekretær, jobber i sentralbordet, på poliklinikk osv. Jeg jobber som postsekretær og stortrives, vi har et utrolig godt miljø og godt samarbeid med leger/sykepleiere/sekretærer/portør/assistenter/helsefagarbeidere. Jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag og er avdelingens ansikt utad, så da prøver jeg å være blid og serviceinnstillt både for kolleger, pasienter og pårørende i både luke og telefon. 

Lønn er kanskje status, men trivsel på jobb er enda viktigere og litt status det og. Hva hjelper det å tjene en mill i året om man skikkelig mistrives? 

Anonymkode: 4aad0...584

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

378000 + 6500 (for de med autorisasjon) er det for de med 10 års ansiennitet i sykehus.

I tillegg har vi gode kollektive forsikringsordninger og KLP pensjonsavtale. Mange fordeler med å jobbe i det offentlige.
har hørt at årslønnen er noe høyere i det private? 

Vi har i alle fall steget litt hvert år siden jeg ble ansatt for 11 år siden. 
>Vi blir ikke millionærer, men du for en kjekk jobb!

Jeg som jobber på sykehus har ikke lab-oppgaver, og hva man gjør som helsesekretær varierer etter hvilken avdeling, om man er postsekretær, jobber i sentralbordet, på poliklinikk osv. Jeg jobber som postsekretær og stortrives, vi har et utrolig godt miljø og godt samarbeid med leger/sykepleiere/sekretærer/portør/assistenter/helsefagarbeidere. Jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag og er avdelingens ansikt utad, så da prøver jeg å være blid og serviceinnstillt både for kolleger, pasienter og pårørende i både luke og telefon. 

Lønn er kanskje status, men trivsel på jobb er enda viktigere og litt status det og. Hva hjelper det å tjene en mill i året om man skikkelig mistrives? 

Anonymkode: 4aad0...584

Takk for utfyllende svar! Jeg tar helsesekretær som privatist og skal søke om autorisasjon til høsten.

Hva er dine arbeidsoppgaver som postsekretær? Og hva slags arbeidstider? 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er faktisk litt usikker på årslønna mi, kanskje rundt 330 000? Har 9 års ansiennitet, og til neste år når jeg har 10 år tror jeg det er et ganske stort hopp lønnsmessig. Jobber på sykehus, altså offentlig. Jobber dag, kveld og natt. 

Hva slags arbeidsoppgaver har du? :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver innkomster/polikliniske notat og registrerer koder og alt som hører med, svarer telefonen og fungerer som en slags DIPS-support for andre avdelinger på kveld/natt, scanner papirer, tar imot pasienter/pårørende i luka, svarer tlf når leger skal melde pasienter til oss og legger dem inn på sengepostlista, bestiller taxi/båt/fly til pasienter som skal hjem, bestiller mat/kontorrekvisita som vi trenger, og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farta...

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg Jobber på legekontor. Tjener 350 000 i året og jobber fra 0800-1500 :-) helt supert når man har små barn 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...