Gå til innhold

Lyver litt for mye.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er i midten av 20-årene og ett av problemene mine er at jeg hr litt for lett til å lyve. Dette er ikke planlagte løgner, men de bare "flyter ut". Jeg lyver for å ha bra historier å fortelle, få skryt for ting jeg ønsker at folk skal tro jeg kan, osv Og klart også det kommer noen løgner om jeg blir tatt og jeg må forsvare meg selv(ingen liker å bli kalt løgner så synes det er mer forståelig)

Finnes det noen triks for å lyve mindre? Det er egentlig ikke så lett når løgnene ikke er bevisste, samt at det heller ikke er så lett å innrømme at man har skrytt på seg ting(prøver selvsagt å moderere løgnen om jeg blir konfrontert).

Anonymkode: db515...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på at det som står i innlegget ditt er sant. Du bare juger.

• Liker 4
Skrevet

Personer som juger er slitsomme å ha med å gjøre. Trur du alle rundt deg er stokk dumme og ikke gjennomskuer deg eller?

Hvis du juger så mye som du sier, så kan jeg fortelle at folk går bak ryggen på deg og ler av deg. De ler og snakker om løgnene dine og om hvor lite intelligent du er.

Hadde selv en svigermor som jugde om alt og ingen stolte på henne. Folk bare lo av henne.

Mitt råd er at du slutter å juge og holder deg til sannheten. Enkelt for deg å huske hva du har sagt da og folk kan kanskje begynne å stole på deg igjen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 5.3.2016 at 5.25, EvaLena skrev:

Personer som juger er slitsomme å ha med å gjøre. Trur du alle rundt deg er stokk dumme og ikke gjennomskuer deg eller?

Hvis du juger så mye som du sier, så kan jeg fortelle at folk går bak ryggen på deg og ler av deg. De ler og snakker om løgnene dine og om hvor lite intelligent du er.

Hadde selv en svigermor som jugde om alt og ingen stolte på henne. Folk bare lo av henne.

Mitt råd er at du slutter å juge og holder deg til sannheten. Enkelt for deg å huske hva du har sagt da og folk kan kanskje begynne å stole på deg igjen.

Broren min.

Anonymkode: b51bf...191

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min.

Anonymkode: b51bf...191

Hva er det med broren din? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...