Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei fint folk. jeg lurer på om noen kunne hjulpet meg med å finne på noe kult i bursdagsgave til typen min. vi har vært sammen i over 6 år og har gitt hverandre alle de typiske gavene som parfyme, klokke, sko, klær, smykker osv osv. Vi bor i Sør- Trøndelag og jeg tenker litt på å bestille hotellrom en eller annen plass her i Trøndelag. Er det noen som har forslag til en fin plass vi kunne dratt? Og er det noen som har ett tips eller to om hva jeg kunne gjort for å gitt han en fantastisk kveld? Vet det er jeg som kjenner han best og vet hva han liker, men noen ganger trenger man andre for å få noen nye tips og ideer. Tusen takk for svar - Ak :biggrin:

Anonymkode: af61e...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hey!

Gutt på 21 her. Fikk en pysj jeg synes var veldig kul. Vet ikke helt hvor den er kjøpt, men du får kjøpt de flere steder.
http://www.neo-tokyo.no/Nettbutikk/Produkter/tabid/178/List/0/CategoryID/15/Level/1/Default.aspx
http://www.pysjn.no/voksen/
http://www.temashop.no/categories/kigurumi

Kun en idé om han synes sånt kunne vært morsomt! :)) Lykke til!

Endret av Benjaminfa
Gjest 2Bhonest
Skrevet

25 år og har alt..... Så da blir resten av livet en evig repetisjon.....

Hva med sushi som spises fra en naken jente sin kropp?

Skrevet

Spaopphold på Savalen, eller kanskje en helg på Britannia i Trondheim med spa, middag og andre aktiviteter i Trondheim? 

Skrevet

hva med bildebok av dere, en reise? en opplevelse, dra på vin smaking eller noe nytt. Finn en aktivitet dere kan dra på konsertbiletter? 

AnonymBruker
Skrevet

Røros.

Hamam på Byåsen.

Vinsmaking og overnatting på Bårdshaug herregård. Klatring i en hall i nærheten, for de som liker litt røffere ting.

Slalom, hotell og kanskje spa på Oppdal.

Anonymkode: 5b710...003

AnonymBruker
Skrevet

En god bok. Spar de ekstreme gavene til 30-årsdagen. 

Anonymkode: b31b0...8ee

• Liker 1
Skrevet

Gavekort

Gjest 2Bhonest
Skrevet
15 timer siden, super-s skrev:

Spaopphold på Savalen, eller kanskje en helg på Britannia i Trondheim med spa, middag og andre aktiviteter i Trondheim? 

Spaopphold kommer langt opp eller langt ned på en liste til en gutt på 25 år?

Skrevet
Et øyeblikk siden, 2Bhonest skrev:

Spaopphold kommer langt opp eller langt ned på en liste til en gutt på 25 år?

Haha, godt poeng. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 4.3.2016 at 22.32, AnonymBruker skrev:

Hei fint folk. jeg lurer på om noen kunne hjulpet meg med å finne på noe kult i bursdagsgave til typen min. vi har vært sammen i over 6 år og har gitt hverandre alle de typiske gavene som parfyme, klokke, sko, klær, smykker osv osv. Vi bor i Sør- Trøndelag og jeg tenker litt på å bestille hotellrom en eller annen plass her i Trøndelag. Er det noen som har forslag til en fin plass vi kunne dratt? Og er det noen som har ett tips eller to om hva jeg kunne gjort for å gitt han en fantastisk kveld? Vet det er jeg som kjenner han best og vet hva han liker, men noen ganger trenger man andre for å få noen nye tips og ideer. Tusen takk for svar - Ak :biggrin:

Planlegge en helaften der du skjemmer han bort... 

Spa, middag på restaurant osv. og avslutte kvelden med litt sengekos... (lag til sengen på forhånd med fine sengklær i silke, rosenblader, to champagneglass og avkjølt champagne ved senga, finn frem en cd med  sexy romantisk musikk som du har på lav styrke... 

så skal du forføre han... massasjeolje og :D 

Først massaasje...

Anonymkode: a9302...7e5

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Hummels skrev:

Penger

Hvem gir kjæresten sin penger i bursdagsgave? Noe mer upersonlig kan jeg ikke tenke meg.

TS: Jeg er ikke kjent i området, men en kveld med god middag, vin/øl, og kanskje en runde paint ball eller liknende kan være gøy. Hvis du vil gi han en liten gave i tillegg, så kjøp en flaske whiskey eller noe annet han liker å drikke.

Anonymkode: 8bdf1...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Bestill hotellopphold i Hell, Trøndelag, og skriv et kort til han der det står: "Prepare for a night in Hell" eller "Welcome to Hell".

Hva man kan gjøre i Hell vet jeg ikke, men det er vel mulig å få seg en halvliter øl og noe å spise en kveld i helga:)

Anonymkode: 5d50c...a10

AnonymBruker
Skrevet
Den 4.3.2016 at 22.32, AnonymBruker skrev:

Hei

Da kan jeg anbefale overnatting på Teveltunet og turer i skjønn natur i området der, bl.a. til Brudesløret http://meraker-storlien.com/index.php?groupid=5&contentid=503

Anonymkode: 9064a...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps

Hvilken tid på året skal det skje?

Jeg tenker at det kanskje kan være isete og glatt og farlig å komme ned ved fossen Brudesløret på vinters tid.

Men dere kan jo ringe til Teveltunet og høre meddem om hvordan forholdene er.

Savner den nydelige maten som de serverte der :spise:

Anonymkode: 9064a...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste elsker hamburger, så jeg hadde bestilt en kake som ligner på en hamburger og gått på byens beste burgersted. På face har de mange bakegrupper der du kan bestille kaker. 

Så ville jeg kjøpt hans favoritt whisky og noen IPA.

Anonymkode: 48b84...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...