Gå til innhold

Gynekolog?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei... Ganske flaut tema syntes jeg men må bare spørre her før jeg går til lege.. Det som er er at jeg har en veldig sur lukt fra underlivet:( i tillegg kommer det utflod som er gjennomsiktig/hvitt men ligner ikke cottage cheese, ligner mer på snue for å si det sånn bare at det er hvitt........ 

Har prøvd canesten men det funket ikke.. Eneste er hvem gynekolog men hvordan funker det? Aldri hvert der før, er 22 år

Anonymkode: dba7e...df7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Jeg kjenne lukten selv når jeg går :( Det er så ekkelt!!! Hvordan tar man kontakt med gynekolog, regner med jeg blir nødt til å gå

AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose?

Anonymkode: ddabc...864

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bakteriell vaginose?

Anonymkode: ddabc...864

Det kan godt være, men hva er det? Hvordan blir jeg kvitt det? 

Skrevet

det er to alternativer 1) du går til fastlegen din som enten behandler deg selv, eller henviser deg videre til en gynekolog med driftstilskudd slik at du bare betaler egenandel. 2) dersom du bor på et sted med privat gynekologi tar du kontakt og bestiller en time der. Dette er dyrere, vil tro det koster litt i overkant av 1000 kr :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta kontakt med fastlege og bestill en time der :)

Anonymkode: 50290...ab8

Skrevet

Prøv diflucan som du får reseptfritt på apoteket først. Det er kun en tablett og funker mot sopp. Funker ikke det går du til fastlegen :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Poserose skrev:

Prøv diflucan som du får reseptfritt på apoteket først. Det er kun en tablett og funker mot sopp. Funker ikke det går du til fastlegen :)

Okei, er det omtrent det samme som canesten? Siden det ikke fikk vekk lukt eller det andre.. 

Kan noen fortelle hvordan det fungerer med gynekolog, bare ordet skremmer meg :( At andre skal sitte å se meg rett i privaten...

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, er det omtrent det samme som canesten? Siden det ikke fikk vekk lukt eller det andre.. 

Kan noen fortelle hvordan det fungerer med gynekolog, bare ordet skremmer meg :( At andre skal sitte å se meg rett i privaten...

Gynekologene ser folk "rett i privaten" hver dag, hele dagen, så for de føles det som å se inn i et øre. Det er en ubehagelig ting å skulle, men de gangene jeg har vært har det gått helt fint. Gynekologene er profesjonelle og jeg har ikke ført at det har vært pinlig eller ubehagelig på noen måte. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først prater dere om problemet ditt så vil gynekologen undersøke deg. Vanligvis ber han eller hun deg om å kle av deg nedentil bak et forheng, så legger du deg i gynekologstolen og legen vil undersøke deg. Det går kjapt og de er veldig profesjonelle! Bare å slappe av :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...