Gå til innhold

Spiral med LANGE tråder. Normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral i dag og forklarte legen at vi har forsøkt det samme tidligere men hadde problemer med at samboeren stakk seg på trådene under sex. Da fortalte hun at dette ofte skjedde fordi trådene ble klippet såpass korte at de stikker ut av livmormunnen, det var mye bedre å klippe dem lange som hun sa. Da vil de visstnok etterhvert krølle seg sammen og krype opp langs livmortappen. Da jeg kom hjem skulle jeg kjenne etter trådene og ble lettere sjokkert over hvor lange de faktisk er. Det kjennes jo ut som om noen har tredd et garnnøste oppi der :ohmy: Jeg hadde livmorfremfall etter første fødsel som rettet seg greit opp igjen frem til neste svangerskap. Etter fødsel nummer to er livmortappen kommet ganske langt ned i kjeden, jeg skal ikke mange cm inn før jeg kjenner den godt men det er ikke noe problem under sex. Er det noen som har vært borti lignende problemstilling? Tar det lang tid før trådene trekker litt oppover i skjeden? Slik som de ligger nå så er det veldig lett å bare nappe spiralen ut, hvordan løser vi det i forhold til at han fingrer meg? Håper noen har litt erfaring å dele. Er så kjipt å ringe legen for å spørre om mannen kan fingre meg :plystre:

Anonymkode: 56ce0...de9

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest rampenissen72
Skrevet

Har selv hatt spiral, både jeg og kjæresten kunne kjenne dem.... Trådene trakk seg aldri opp med meg, fjernet spiralen eller ca 1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...