Gjest Unknown Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 (endret) takk Endret 3. mars 2016 av Unknown
Fantastica Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Har du vært hos legen? Har du noen å snakke med? 2
Tøytigern Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 15 minutter siden, Unknown skrev: Hei! Den siste perioden har jeg fått sterkere depresjon og angst, noe som har ført til at vennene mine ditchet meg. Jeg har 4 måneder igjen av vg2, og holder ikke ut. Jeg er helt alene, og sitter alene hele tiden. Siden jeg har angst er dette noe som gjør det ufattelig vanskelig for meg, fordi stemmene i hodet mitt forteller meg at alle tenker jeg er en taper, stygg og teit som sitter alene hva gjør jeg? Holder ikke ut 4 måneder til Du må snakke med Psykisk Helse-kontoret i kommunen din. Kanskje de har noen sosiale tilbud du kan være med på.
Gjest Unknown Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 (endret) 13 minutter siden, Fantastica skrev: Har du vært hos legen? Har du noen å snakke med? Ja, heldigvis. Endret 3. mars 2016 av Unknown
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå