Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lifelog på telefonen min er så teit :fnise: 
Siden jeg bor ved en motorvei, og jeg beveger meg i huset, så registrerer den at jeg er i bil ._. Enkelte ganger tror den at jeg sykler også...Jeg har ikke sykkel...

Uansett, idag er den på 7800...+ en del sykling og bil...Jeg har ingen av delene :fnise:  (når den registrerer skritt, så er den korrekt, testet det ut en dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helgen ble det mye tur. Lørdag ble det 36 000 og søndag 34 000.  I ettertid har det blitt mellom 5 og 7000 :P greit å la beina hvile litt. 

Anonymkode: a3362...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 13.28, Selfie skrev:

7000. Sliter med å komme over 10 000:-(

Da må du legge inn et mål om å gå tre kilometer om dagen i tillegg til det du gjør. Det tar en halv time. Gjør det for eksempel rett etter jobb. Det gir noen skritt mer per dag. 

Når jeg ikke gjør noe annet enn jobb og hjem ligger jeg på 5-7000 om dagen. Det er for lite, så derfor trener jeg i tillegg. Eller går en rask tur/går hjem fra jobb. 

Anonymkode: a3362...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg beveger meg mer enn jeg trodde etter at jeg kjøpte en Polar M400. Brukte skritteller på mobilen før men den ligger jo gjerne stille når jeg er hjemme. 

Ble 25018 skritt i går og 24286 hittil i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Den 2016-08-27 at 22.34, Lill3My skrev:

19500 :) (19,7 km) 

14km løpetur og ellers litt gåing ifbm små-ærender 

19,7 km og 19500 - har du stilt inn skritteller riktig? Det vil jo i så fall si at ett skritt for deg er på over én meter. Gjennomsnittlig skrittlengde er 0,7 meter eller rundt der, noe som burde gi deg langt flere skritt (28 tusen cirka). Jeg har målt opp manuelt, og bruker 0,71 pr skritt når jeg går, og 0,84 når jeg jogger. 

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sobril skrev:

19,7 km og 19500 - har du stilt inn skritteller riktig? Det vil jo i så fall si at ett skritt for deg er på over én meter. Gjennomsnittlig skrittlengde er 0,7 meter eller rundt der, noe som burde gi deg langt flere skritt (28 tusen cirka). Jeg har målt opp manuelt, og bruker 0,71 pr skritt når jeg går, og 0,84 når jeg jogger. 

Det har jeg ikke... Haha føler meg dum nå.  Har en sånn dritfancy klokke med GPS og pulsmåler at jeg idiotisk nok bare har tenkt at den vet alt... :-p Men då må jeg inn å rette på det,! Vet at avstanden stemmer da,  for har løpt mange av de samme rutene før med GPS.. Så da er d vel bare å justere skrittlengen. 

Takk for innspill! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...