AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Er ei ung jente som sitter igjen her... Den siste tiden er gått så fort, at jeg merker jeg har litt problemer med å gå igjennom hodet hva som egentlig er skjedd?! Jeg startet livet veldig bra, flyttet som student, startet å studere... Helt til jeg kjente at voksenlivet ble for hard kost for meg, jeg klarte ikke å holde tritt. Fant meg venner og et miljø utenfor det "normale", og falt helt pladask... både for disse vennene, miljøet, og én til Dette livet forsvant like fort som det startet, og jeg gikk inn i en mørk periode med angst og depresjoner. Nå begynner jeg på en måte å våkne til live igjen og ser hva slags muligheter jeg har foran meg, men er livredd for å mislykkes i voksenveien enda en gang til... I tillegg er jeg usikker på hva jeg vil for meg selv. Noen som har vært på ca. samme sti i sine tidligere år og har noen visdomsord å komme med? Hvordan håndterer man.. livet? Anonymkode: 0822a...dd5
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Jeg sluttet å drikke og startet å gjøre ting jeg ville og omgås folk jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jobb hardt, ikke kom med unnskyldninger. Ikke syns synd på deg selv. Du blir vant med det til slutt. Anonymkode: 3b4f5...4fc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå