Nusse Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Ville du ha blandet en fin Chablis med Fun med syntetisk jordbærsmak? Ikke jeg! Er det noen som har tips om et bra glidemiddel uten smak og parfymering eller andre kjemiske ulumskheter som man ikke skal ha på forplantningsorganene? Og det skal helst ikke koste skjorta, slik at man har råd til å dele en flaske vin med kjæresten Og ja jeg vet at dama må varmes opp for at skjeden skal bli våt, men dette handler ikke om "penetrering".
stan Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Prøv med druekjerneolje. Altså olje laget av drue kjerner. Kan kjøpes på matbutikker med godt utvalg. Smaker ikke jordbær, men er ganske nøytral på smak. Alle kaldpressede oljer kan brukes.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Skjedesekret fra en donor. Chablis på Chablis, naturlig og uten kjemiske stoffer. Anonymkode: 3a1dd...873
Viking1980 Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Bro enten liker du å slikke fitte eller ikke. Jeg er en fitte slæiker å hva er kulere å diggere enn å se damene smelte i senga .)
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Kjøp en kartong vaniljesaus og få smaken av sommer.
Mann 42 Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Den 3.3.2016 at 19.58, Nusse skrev: Ville du ha blandet en fin Chablis med Fun med syntetisk jordbærsmak? Ikke jeg! Er det noen som har tips om et bra glidemiddel uten smak og parfymering eller andre kjemiske ulumskheter som man ikke skal ha på forplantningsorganene? Og det skal helst ikke koste skjorta, slik at man har råd til å dele en flaske vin med kjæresten Og ja jeg vet at dama må varmes opp for at skjeden skal bli våt, men dette handler ikke om "penetrering". Da vil jeg anbefale Johnsons Baby Oil. Den har mange gode egenskaper, og det er faktisk det ENESTE glidemidlet som IKKE skader sædceller. Det er selvsagt ikke noe mål i seg selv å gjøre livet lett for sædceller, men jeg nevner det bare fordi hvis det ikke skader sædceller, så skader det nok ikke noe annet, heller. Så den kan du bruke over alt. Så vidt jeg vet er den relativt billig.
Nusse Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2016 Takk for bra tips, skal prøve dette! Pluss for at det er tilgjengelig i alle butikker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå