Gå til innhold

Hvordan bli kvitt han??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et lite problem. Det er en mann jeg har snakket en del med på facebook, en veldig hyggelig og snill man. Problemet er at han sier at han har blitt "glad" i meg selv om vi aldri har møttes, og han maser om når jeg vil møte han og om han kan ringe meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg er ikke tiltrukket av han(vil ikke såre han). Jeg føler ikke at han er min type, hverken utseende eller personlighet (han er litt for snill og følsom). Synes det begynner å bli litt ubehagelig å snakke med han, så jeg vil egentlig bare få han ut av livet mitt, men jeg hater å skuffe folk. Hvordan skal jeg gjøre dette?:icon_frown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli i lag med noen andre?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å være ærlig og si det til han som det er, også kutte han ut? 

• Liker 3
Gjest Wonder Woman
Skrevet
4 minutter siden, bygdejenta96 skrev:

Hei. Jeg har et lite problem. Det er en mann jeg har snakket en del med på facebook, en veldig hyggelig og snill man. Problemet er at han sier at han har blitt "glad" i meg selv om vi aldri har møttes, og han maser om når jeg vil møte han og om han kan ringe meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg er ikke tiltrukket av han(vil ikke såre han). Jeg føler ikke at han er min type, hverken utseende eller personlighet (han er litt for snill og følsom). Synes det begynner å bli litt ubehagelig å snakke med han, så jeg vil egentlig bare få han ut av livet mitt, men jeg hater å skuffe folk. Hvordan skal jeg gjøre dette?:icon_frown:

Blokker han på facebook, mobilen og lignende.

Overse han totalt. DET er den eneste måten. Du er ikke ansvarlig for han.

Skrevet
22 minutter siden, Wonder Woman skrev:

Blokker han på facebook, mobilen og lignende.

Overse han totalt. DET er den eneste måten. Du er ikke ansvarlig for han.

Har prøvd dette før med andre personer, det ender alltid opp med at de enten skriver til meg med en kompis sin profil, eller lager en ny profil!

Skrevet

Fortell sannheten. Han kommer til å bli såret uansett hva du gjør.

• Liker 6
Skrevet

Bare si det som det er, at du ikke føler den kjemien som må til for at det skal bli et forhold. Bedre det enn å la han sitte å lure på hvorfor du plutselig ikke vil ha kontakt lenger.

• Liker 2
Skrevet

Det føles nesten litt teit å måtte spørre om det, men har du sagt klart ifra? Hinting teller ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, bygdejenta96 skrev:

Men du liker oppmerksonheten og liker å snakke om problemene dine til han?

Anonymkode: 9a285...3ef

• Liker 2
Gjest Wonder Woman
Skrevet
2 timer siden, bygdejenta96 skrev:

Har prøvd dette før med andre personer, det ender alltid opp med at de enten skriver til meg med en kompis sin profil, eller lager en ny profil!

Da har du møtt endel grazye folk... Jeg står for det jeg foreslår. Da får kompisen blokkere han og du får blokkere den nye profilen. Gang på Gang.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke oppmerksomhet fra han nei. Jeg snakker heller ikke om problemene mine til han. Likte det kanskje litt i begynnelsen, men nå føler jeg det blir litt ubehagelig siden han sier at han liker meg. Jeg føler ikke det samme.

Skrevet

Det finnes en del drittsekker i denne tråden, ser jeg. "Bare blokker han, så er du kvitt problemet".

Det mest hensynsfulle og oppriktige er å fortelle ståa, slik den ligger an. Om han oppfører seg ufint pga. det er det hans feil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Det beste er kanskje å være ærlig.

"Hei, jeg beklager, men jeg har ikke lyst til å treffe deg. Jeg er ikke interessert i deg på samme måte."

Også unngå å gå inn på forklaringer om han vil vite hvorfor. "Sånn er det bare. Vi har ikke rett kjemi."

Og om han ikke gir seg kan du gi en klar beskjed: "Jeg vil ikke ha kontakt med deg lengre. Jeg blokkerer deg, siden du ikke respekterer dette".

Jeg tror du bare må være tøff og sette foten ned. Lykke til! :klem: 

Anonymkode: b62f4...477

• Liker 2
Gjest Wonder Woman
Skrevet
Den 4.3.2016 at 11.02, fullførsetningen skrev:

Det finnes en del drittsekker i denne tråden, ser jeg. "Bare blokker han, så er du kvitt problemet".

Det mest hensynsfulle og oppriktige er å fortelle ståa, slik den ligger an. Om han oppfører seg ufint pga. det er det hans feil.

Utifra hva jeg leser i HI burde denne fyren å tatt hintet for lenge siden,og med min erfaring med slike folk er at det blir haugvis av spørsmål om hvorfor, og prøve å overbevise om at dere er rett for hverandre-ett jævla mas. Heldigvi har ikke jeg opplevd at de har tatt kontakt med venner etter jeg har blokkert dem eller at de laget en ny profil for å holde kontakten med meg-Sorry men med slike må man være "drittsekk"  med. Det er den eneste måten de forstår.

Hadde det vært en jeg ikke intressert men hadde hatt lyst til å ha livet hadde jeg gjort det anderledes, men det virker ikke som tilfellet her.

Skrevet
7 minutter siden, Wonder Woman skrev:

Utifra hva jeg leser i HI burde denne fyren å tatt hintet for lenge siden,og med min erfaring med slike folk er at det blir haugvis av spørsmål om hvorfor, og prøve å overbevise om at dere er rett for hverandre-ett jævla mas. Heldigvi har ikke jeg opplevd at de har tatt kontakt med venner etter jeg har blokkert dem eller at de laget en ny profil for å holde kontakten med meg-Sorry men med slike må man være "drittsekk"  med. Det er den eneste måten de forstår.

Hadde det vært en jeg ikke intressert men hadde hatt lyst til å ha livet hadde jeg gjort det anderledes, men det virker ikke som tilfellet her.

Å forvente at noen skal ta hint fungerer ikke. Det er nok av tråder her der kvinner forteller oss at de later som de er uinteresserte så fyren skal "jobbe litt" for å få henne, og ikke alle mennesker er lite flinke til å gjette hva andre vil, selv når det for oss virker åpenbart. Å bare blokkere folk er drittsekkoppførsel. Det ærlige og rederlige er å si fra klart og tydelig, så eventuelt blokkere hvis han ikke aksepterer avslaget.

• Liker 4
Skrevet

Si det som det er da ærlighet holder lengst. Om det var meg ville jeg tenkt ok kanskje jeg var litt for oven på eller noe. Vi gutta tåler avslag så du vet det  .)

Gjest Wonder Woman
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Å forvente at noen skal ta hint fungerer ikke. Det er nok av tråder her der kvinner forteller oss at de later som de er uinteresserte så fyren skal "jobbe litt" for å få henne, og ikke alle mennesker er lite flinke til å gjette hva andre vil, selv når det for oss virker åpenbart. Å bare blokkere folk er drittsekkoppførsel. Det ærlige og rederlige er å si fra klart og tydelig, så eventuelt blokkere hvis han ikke aksepterer avslaget.

Hvorfor det når hun tydeligvis ikke vil ha kontakt med denne fyren,hun synes faktisk det er UBEHAGELIG å snakke med han.

Ja kanskje det er litt drittsekkaktig,men her må hun tenke på selv,-og det er tydelig at denne fyren ikke har sosial iq.

Gjest Wonder Woman
Skrevet
2 minutter siden, Okapi skrev:
9 minutter siden, Okapi skrev:

Hvorfor det når hun tydeligvis ikke vil ha kontakt med denne fyren,hun synes det er UBEHAGELIG å snakke med han.

Ja kanskje drittsekkaktig,her må hun tenke på selv,og det er tydelig at denne fyren ikke har sosial iq.

Skrevet
5 minutter siden, Wonder Woman skrev:

Hvorfor det når hun tydeligvis ikke vil ha kontakt med denne fyren,hun synes faktisk det er UBEHAGELIG å snakke med han.

Ja kanskje det er litt drittsekkaktig,men her må hun tenke på selv,-og det er tydelig at denne fyren ikke har sosial iq.

Fordi det er høflig. Man må selvsagt ingenting, men så er jo spørsmålet om hun bryr seg om hva fyren føler. Det du sier er kort og greit at hvis han er dum, så fortjener han heller ikke å bli behandlet skikkelig.

• Liker 1
Gjest Wonder Woman
Skrevet
Et øyeblikk siden, Okapi skrev:

Fordi det er høflig. Man må selvsagt ingenting, men så er jo spørsmålet om hun bryr seg om hva fyren føler. Det du sier er kort og greit at hvis han er dum, så fortjener han heller ikke å bli behandlet skikkelig.

Det er virkelig ikke det jeg mener,men jeg mener at TS her må tenke på selv,da hun tydeligvis har problemer med grensesetniger.

Og synes virkelig ikke at hun skal ha kontakt med en person for være snill. Eller fordi hun er redd for at han skal ta kontakt med andre venner av henne eller lage en ny profil for å komme komme kontakt med henne. Selvom hun opplevd det tidligere, og siden hun nevner det,så regner jeg med hun ser tegnene på at dette er en slik fyr ved erfaring.

Om det gjør meg til en uhøflig og ufølsom bith for det bare være sånn. Jeg setter TS føleser høyere enn hans-hun burde ikke å måtte å prate med en fyr hun faktisk synes er -ubehagelig- å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...