Gjest Gia_ Skrevet 12. mars 2016 #21 Skrevet 12. mars 2016 Forstår godt at du savner hund <3 Hvordan hund ønsker du deg? Hvis du vil ha en liten en så er jo det kanskje lettere å få en godkjenning på enn en svær hund! Kjenner flere som i utgangspunktet ikke har fått lov til å ha hund i leiligheten, men ved å legge fram bilde av rasen de ønsker så har de fått lov
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 8 timer siden, Gia_ skrev: Forstår godt at du savner hund <3 Hvordan hund ønsker du deg? Hvis du vil ha en liten en så er jo det kanskje lettere å få en godkjenning på enn en svær hund! Kjenner flere som i utgangspunktet ikke har fått lov til å ha hund i leiligheten, men ved å legge fram bilde av rasen de ønsker så har de fått lov Har lyst på en Eurasier, mellomstor rase, men blir jo likevel ganske store i forhold til minihunder. Har navn til huden min og oppdretter klart allerede, så klarer ikke å endre rase heller, men får nok bare innse at det blir mange år til Har hvert fall snakket med utleier nå, og får lov til å passe en liten hund innimellom, så da er det bare å finne noen med en liten hund som trenger litt avlastning. Til deg som nevnte ilder. Ilder var faktisk barndomsdrømmen min, hehe, men vi bor i en ikke alt for stor leilighet, og med tanke på lukt blir dessverre ikke det aktuelt. Anonymkode: bfc3d...e72
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #23 Skrevet 14. mars 2016 Hæ? Er det sånn at hull i hjerte lager formen til det vi savner? Anonymkode: 44435...adc
goodbye_kitty Skrevet 15. mars 2016 #24 Skrevet 15. mars 2016 Seriøst, har du vurdert marsvin? De høres kanskje kjedelige ut, men jeg hadde veldig stor glede av min. Jeg lærte han å gjøre morsomme triks, han likte å kose i fanget og pratet masse så man følte seg aldri alene. De kan gå løse men ulempen er at de gjør fra seg mye og jeg tror de er vanskelige å få stuerene. Lorten er imidlertid ganske grei å plukke opp. Ellers finnes det mange facebookgrupper der man kan bli kjent med andre for lufting og hundepass, hvis du ønsker det. Kanskje det til og med er noen som har en eurasier du kan gå tur med, så får du bli ordentlig kjent med rasen. Og jeg ville virkelig ikke undervurdert små hunderaser. Har chihuahua selv og han er sporty som bare det, jeg blir fortere sliten enn han på tur for å si det sånn. Fem timer fjelltur er ikke noe problem. Har trent masse lydighet og konkurrert med han tidligere. En hund blir til en viss grad hva man gjør den til, og en ufordragelig veskehund har mest sannsynlig en eier som ikke har giddet å investere tid på å oppdra den. Ønsker deg uansett lykke til med å finne deg en pelskledd bestevenn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå