Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi lurte på å dra til sydligere strøk med ungene i slutten av mai/begynnelsen av juni.

helst ikke så altfor lang flyreise. Vi har vært på alcudia, mallorca, nå vurderer vi rhodos, kypros, kreta osv. Noen tips til steder og hoteller? Ungene er 1 og 3,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rhodos er kjempefint for barn, ikke så langt fra flyplassen til hotellene heller. Blue star sunbeach var helt herlig. 

Skrevet
12 timer siden, Susa skrev:

Å, det har jeg faktisk kikka på!

Men, hvordan er det å reise med så små barn? Mannen er litt bekymra for at det bare blir stress, og null kos.

Nå vet jo ikke jeg hvordan  deres barn er men  drar dere på charter så er det ofte mange barnefamilier  om bord. Jeg har sett barn som hyler og lager leven og stresser både  foreldre og andre passasjerer  og jeg har sett barn som er rene engler ombord og bare smiler og er blide. Nå er jo ikke Kypros så langt å fly så sant dere ikke bor helt nord i  landet og har du en Ipad eller noe annet som engasjerer 3 åringen  så skulle vel det gå greit. Det blir selvfølgelig litt ekstra  med å underholde de små ombord men sånn er et jo med småbarn. Bare pass på at den eldste ikke sparker  i  setet til den foran  og henger over setet . Det er irriterende  for andre .

Har dessverre opplevd dette endel ganger og det er frustrerende  når foreldrene  ikke ser ut til å bry seg.

Når det gjelder sunwing-sandy-bay-beach  så velg gjerne en happy baby leilighet  som er tilpasset små barn.

På anlegget er det masse aktiviteter tilrettelagt  familier med barn så jeg tror ikke det skulle være noe problem.  Veldig fint område med nydelig strand og fine områder å gå tur på. Har vært der mange ganger selv. Slutten av mai og begynnelsen av juni har fin temperatur  på Kypros. Varmt uten å bli kokt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...