Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, for her inne er det som regel mennene som skylder på damene når livet deres er dritt. 

Anonymkode: fbd8e...90d

Så rart, for her inne er det som regel damene som skylder på mennene når livet deres er dritt.

Anonymkode: b11f6...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, for her inne er det som regel damene som skylder på mennene når livet deres er dritt.

Jeg tviler på at dette fører oss noen steder

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom med eksempler. lol.

Anonymkode: fbd8e...90d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble ts av?

Anonymkode: a883c...08d

Skrevet

Han har sikkert gått i skyttergraven.

Skrevet

Klart det! Den som har fitta har makta, ikke sant! 

(Sorry, har sett litt for mye Wam & Vennerød i det siste :fnise: )

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den ‎02‎.‎03‎.‎2016 at 14.43, makkapakka skrev:

nja, jeg er nå forferdelig lei av menn som ikke tåler hverken forpliktelser eller ansvar

Hehe. Hvit, heterofil, mann og konservativ her. Er det noe "vi" ikke har skylda for, eller noe som helst sted for jeg oppfordres til å søke eller blir kvotert.

Tilhører et overgrepskjønn og egoistisk politisk side

Selv karpe diem hater meg:tongue:

Anonymkode: 1f86d...f64

Skrevet

Dette er vel en tråd hvor ts er en som bare vil ha igang en diskusjon? 

Selv har jeg vært psykisk mishandlet i et forhold med en mann. Han la skylda på meg for absolutt alt som var galt i livet sitt. Selvtilliten min sank for hver dag som gikk fordi jeg trodde ham. Måtte til slutt til psykolog selv fordi jeg følte meg totalt mislykka, og jeg hadde aldri gjort noe mot ham i det hele tatt. Jeg var livredd for å si noe feil, så sa derfor ingenting som oftest. Bare nikka enig.

Han kom til og med med tåpelige kommentarer som "du får meg til å føle meg som faren min" (faren hans var en drittsekk), og dette kom han med selvom jeg ikke hadde sagt noenting. 

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva som er bakgrunnen for dette innlegget? :P Er dette spin-off av en annen tråd eller noe?

Skrevet
Den Wednesday, March 02, 2016 at 14.42, AnonymBruker skrev:

Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon.

Anonymkode: 2e4f4...b6c

Hvem er du som tror du sitter med sannheten? Sannheten er at du ikke har det minste peiling. Jeg kjenner drøssevis av menn som ikke tar ansvar for noe som helst og legger all skyld på kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

- Pavilion,mod

Skrevet
Den 2. mars 2016 at 14.39, AnonymBruker skrev:

De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv. Anonymkode: 2e4f4...b6c

....og du legger skylda på kvinner for ditt miserable liv. Snakk om å møte seg sjøl i døra. 

• Liker 1
Gjest The Architect
Skrevet

Kvinner og menn er like gode til å skylde på hverandre for problemene de har. Menneskeheten er ikke annet en enn gjeng sytepaver som ikke er i stand til å ta ansvar for sine problemer og skylder heller på alle andre.

Skrevet
Den 1.4.2016 at 13.25, OPIgirl skrev:

Hvem er du som tror du sitter med sannheten? Sannheten er at du ikke har det minste peiling. Jeg kjenner drøssevis av menn som ikke tar ansvar for noe som helst og legger all skyld på kvinner.

Likte denne :P

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, herzeleid skrev:

Likte denne :P

Kvinnelig hykleri vet du.

Anonymkode: a32d9...77b

Skrevet

Kan ikke snart moderatorene stoppe tråder som denne? Senker kvaliteten på KG betraktelig når slike trolletråder som kun opprettes for å provosere, dukker opp daglig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 2.3.2016 at 22.09, AnonymBruker skrev:

Hvor ble ts av?

Ja, hvor er han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...