AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv. Anonymkode: 2e4f4...b6c 3
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Og det kan ikke menn? Menn kan også være feminister (noen blir sosialister eller lignende da, men det går ut på det samme, å gi andre skylden for din egen utilstrekkelighet).
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ClosedParadise skrev: Hold kjeft, sier bare jeg. Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon. Anonymkode: 2e4f4...b6c 2
makkapakka Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 nja, jeg er nå forferdelig lei av menn som ikke tåler hverken forpliktelser eller ansvar 5
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon. Anonymkode: 2e4f4...b6c Å si mener du vel? 2
pantertante Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv. Anonymkode: 2e4f4...b6c 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon. Anonymkode: 2e4f4...b6c Hvor er dine fantastiske evner til å argumentere? Du slenger ut en tåpelig påstand som du mener er konstruktiv? 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Når mannen er problemet så er mannen problemet Anonymkode: 2f005...798 7
Gjest New Girl Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon. Anonymkode: 2e4f4...b6c Ditt innlegg var jo fullt av gode eksempler og argumenter...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Åh, jeg er så jævlig lei av disse idiottrådene om menn og kvinner. Og ja, det gjelder samme hvilken vei de går. Anonymkode: f9f1d...885 10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Noen fordeler må man ha når man er kvinne Anonymkode: 9ca47...1c2
ClosedParadise Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon. Anonymkode: 2e4f4...b6c Jeg gidder ikke engang diskutere noe sånt her tull. lykke til videre med tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, jeg er så jævlig lei av disse idiottrådene om menn og kvinner. Og ja, det gjelder samme hvilken vei de går. Anonymkode: f9f1d...885 Enig med deg! Anonymkode: a883c...08d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Så flott, da har jeg noen å skylde på neste gang noe går galt, takk for opplysningen:) Anonymkode: 79d4d...8f3 1
Arabella Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv. Anonymkode: 2e4f4...b6c Hva bygger du det på? Eksempler takk.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv. Anonymkode: 2e4f4...b6c Så rart, for her inne er det som regel mennene som skylder på damene når livet deres er dritt. Anonymkode: fbd8e...90d 4
Haru Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Utdrag fra Pondus: DOMMER: Du er ansvarlig for å ha drept 3 menn, hva har du å si i ditt forsvar? KVINNE: Buhu.....j-jeg hadde mensen! DOMMER:........uskyldig!!!! hahaha kommer aldri til å glemme den stripa! :D 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå