Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv.

Anonymkode: 2e4f4...b6c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold kjeft, sier bare jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Og det kan ikke menn? Menn kan også være feminister (noen blir sosialister eller lignende da, men det går ut på det samme, å gi andre skylden for din egen utilstrekkelighet).

Skrevet

Njaaaa ....

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ClosedParadise skrev:

Hold kjeft, sier bare jeg. 

Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon.

• Liker 2
Skrevet

nja, jeg er nå forferdelig lei av menn som ikke tåler hverken forpliktelser eller ansvar

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bøyer meg i støvet for din fantastiske evne til å argumentere. Men sannheten er sannheten enten du liker det eller ikke,. Og si hold kjeft viser bare at du ikke er voksen nok til å holde en konstruktiv diskusjon.

Å si mener du vel?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan bare gi menn skylda for alle problemene uten og ta ansvar for sine egne liv.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dine fantastiske evner til å argumentere? Du slenger ut en tåpelig påstand som du mener er konstruktiv?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Når mannen er problemet så er mannen problemet :)

Anonymkode: 2f005...798

• Liker 7
Gjest New Girl
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt innlegg var jo fullt av gode eksempler og argumenter...

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg er så jævlig lei av disse idiottrådene om menn og kvinner. Og ja, det gjelder samme hvilken vei de går.

Anonymkode: f9f1d...885

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Noen fordeler må man ha når man er kvinne :kul:

Anonymkode: 9ca47...1c2

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke engang diskutere noe sånt her tull. :) lykke til videre med tråden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg er så jævlig lei av disse idiottrådene om menn og kvinner. Og ja, det gjelder samme hvilken vei de går.

Anonymkode: f9f1d...885

Enig med deg!

Anonymkode: a883c...08d

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Så flott, da har jeg noen å skylde på neste gang noe går galt, takk for opplysningen:)

Anonymkode: 79d4d...8f3

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bygger du det på? Eksempler takk.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, for her inne er det som regel mennene som skylder på damene når livet deres er dritt. 

Anonymkode: fbd8e...90d

• Liker 4
Skrevet

Utdrag fra Pondus:

DOMMER: Du er ansvarlig for å ha drept 3 menn, hva har du å si i ditt forsvar?

KVINNE: Buhu.....j-jeg hadde mensen!

DOMMER:........uskyldig!!!!

hahaha kommer aldri til å glemme den stripa! :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...