AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Har så panikk nå. Sist gang jeg hadde sex var i romjulen, jeg husker ikke om det var rett etter nyttår også. Jeg brukte p-piller (Loette) og bruker de enda, men de siste dagene har jeg slurvet fælt så jeg har begynt å blø. Blodet er nesten svart og det kommer ikke så mye. Når jeg var på sukkerpillene for ikke så lenge siden blødde jeg litt, men ikke kraftig. Jeg har gått opp 2 kg i vekt, men det er fordi jeg har spist mye mer enn vanlig + har vært ferie i to uker hvor jeg spiste ute hver dag. Har ellers ikke merket noe annet. Men i natt begynte jeg å kjenne noe helt rart i magen!! Og nå holder det på enda! Det er nestens om om noe beveger seg inni magen, nesten som bobler som sprekker, men kan ikke forstå at det er luftbobler for jeg fiser ikke. Har ikke sluppet en siden i går tror jeg og dette begynte i natt. Det er utrolig irriterende og noen ganger er det helt sykt hvor mye bevegelse der er. Jeg ser det litt på magen når det står på, altså magen beveger seg litt. Jeg har ikke hatt morgenkvalme, humøret mitt har vært som normalt, eneste er at sexlysten har vært ganske høy og jeg har vært veldig kåt 24/7 men det går i berg og dal baner føler jeg uansett! Ikke ømme pupper osv. Jeg går bare å trykker meg på magen for å kjenne om der er noe, men magen er som normalt. Jeg er litt lubben. Drakk alkohol for en uke siden og da drakk jeg veldig mye. Jeg snuser, har et dårlig kosthold og sliter litt med magen (altså sjeldent avføring). Skal kjøpe meg jordbær i dag og hive i meg to bokser, det hjelper alltid (godt tips til de med treg mage). Hva er dette for noe!? Er livredd for at jeg er gravid. No offence, men livet mitt er ødelagt om jeg får et barn. Jeg er ikke klar for en unge, jeg holder på med utdanningen (psykologstudiet) og mannen jeg har ligget med som kan være faren vil jeg overhodet ikke skal være pappaen til mitt eventuelle barn! Har i utgangspunktet heller ikke lyst på barn. Om jeg har blitt gravid er det vell for seint til å ta abort nå uansett også. Hjelpes, jeg er så utrolig redd! Anonymkode: bff7a...a98
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Når du er på butikken og kjøpe deg jordbær, kjøper du med deg en graviditetstest. Er ingen her på forumet som kan svare deg på om du er gravid eller ikke. Jeg har selv opplevd det du kaller for luftbobler i magen, uten at noen av luften har kommet ut. Men som sagt, kjøp en test, det er ikke noe vits i å spekulere og diskutere det fram og tilbake. Før eller siden må du ta en test hvis du er usikker.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Ta en test for sikkerhets skyld, men mest sannsynlig er det bare tarmbevegelser du kjenner. Jeg har barn og vet hvordan det kjennes ut når et barn sparker og kan si at noen ganger kjennes tarmbevegelser skummelt likt som fosterbevegelser. Siden du sier du sliter med magen kan det være årsaken til at tarmen jobber litt ekstra. Anonymkode: f85a1...b91
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 5 minutter siden, Dark Angelina skrev: Når du er på butikken og kjøpe deg jordbær, kjøper du med deg en graviditetstest. Er ingen her på forumet som kan svare deg på om du er gravid eller ikke. Jeg har selv opplevd det du kaller for luftbobler i magen, uten at noen av luften har kommet ut. Men som sagt, kjøp en test, det er ikke noe vits i å spekulere og diskutere det fram og tilbake. Før eller siden må du ta en test hvis du er usikker. Jeg har svært dårlig økonomi for tiden, så har faktisk ikke råd til å kjøpe meg en ussel graviditetstest. Livet som student er knallhardt. Jeg bestilte derimot noen tester på billigetester.no for noen dager siden (derfor jeg ikke har råd til å kjøpe en akkurat i dag), de kommer nok til i morgen så da får jeg testet meg. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en test for sikkerhets skyld, men mest sannsynlig er det bare tarmbevegelser du kjenner. Jeg har barn og vet hvordan det kjennes ut når et barn sparker og kan si at noen ganger kjennes tarmbevegelser skummelt likt som fosterbevegelser. Siden du sier du sliter med magen kan det være årsaken til at tarmen jobber litt ekstra. Anonymkode: f85a1...b91 Tusen takk for beroligende svar! Har jo aldri vært gravid, så vet ikke hvordan det kjennes ut, men det første jeg tenkte når jeg kjente bevegelse er at nå er det noe som sparker der. Anonymkode: bff7a...a98
nyher Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Det er sikkert bare tarmene dine som jobber på høygir pga dårlig kosthold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå