AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Hei Vi tenker det blir Kreta-ferie i år med barna(7 og 10 år) og har hørt mye bra om Agia marina. Vi ønsker å bo midt i smørøyet av strand og shopping på et koselig hotell der det er lagt til rette for barn. Er det noen som har tips til oss ? Anonymkode: 1c440...b48
WinterDawn Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Ingen barnevennlige hotelltips, men kan anbefale Kreta og Agia Marina (hele Chania-området, egentlig). Fantastisk flott plass, fint utgangspunkt hvis man leier bil og kjører rundt på øya. Ta turen til Elafonisi, det er helt fantastisk (men mange turister). Stavros Beach er også en fin dagstur i området. Det er en restaurant i Chania som heter The Laughing Pig (om den fortsatt er åpen), den er helt topp. Håper dere får en flott tur
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jeg var i nabolandsbyen i fjor sommer, og vil gjerne anbefale Chaniakysten. Akkurat der vi bodde (Kato Stalos) var det lite som skjedde, men var innom Agia Marina, og der var det mer bebyggelse. Det går også buss fra en "by" noen km unna Agia Marina (kommer ikke på hva den het) helt til Chania som er en større by, så man kan finne på mye forskjellig. Jeg skal definitivt tilbake. Anonymkode: 25d10...ebc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Drar dere på tur til Chania vil jeg anbefale gamlebyen. Kanskje ikke så spennende for barna, men veldig sjarmerende og mange små spennende butikker. Anonymkode: e0747...47c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Takk for svar Da blir det i allefall Agia Marina som blir plassen. Hotell er fortsatt vanskelig synes jeg, så om noen har gode erfaringer, så del gjerne Anonymkode: 1c440...b48
skruf Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Jeg kan anbefale Agii Apostolli som ikke ligger så langt unna Agii Marina, og hotellet Anais Holliday Utrolig koselig plass, rolig og barnevennlig. Hotellet er så koselig, og de som jobber der helt fantastiske. Det er et ektepar der hun er svensk og han er gresk som driver det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i nabolandsbyen i fjor sommer, og vil gjerne anbefale Chaniakysten. Akkurat der vi bodde (Kato Stalos) var det lite som skjedde, men var innom Agia Marina, og der var det mer bebyggelse. Det går også buss fra en "by" noen km unna Agia Marina (kommer ikke på hva den het) helt til Chania som er en større by, så man kan finne på mye forskjellig. Jeg skal definitivt tilbake. Anonymkode: 25d10...ebc Bussen går fra Platanias til Chania og passerer Agia Marina og Kato Stalos. Jeg ville passet på at hotellet ikke lå like ved hovedgata, det er utrolig mye gjennomgangstrafikk der omtrent hele døgnet. Det beste er om hotellet ligger ved stranden og har litt avstand til gata, det blir roligere. Vær obs på at biler, motorsykler og busser stopper ikke for fotgjengere, uansett om det er gangfelt, så pass godt på ungene. Få med dere havneområdet i Chania, middag på en av de utallige restaurantene som ligger der må oppleves. Nydelig solnedgang og man kan ta en tur med hest og kjerre og dra på båtturer derfra også. Anonymkode: aece5...747
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 bodde på blue star Isida, koselig midt i sentrum, veldig barnevennlig hotell, men noe shoppingmuligheter var det ikke der, kun lokal butikker med bademadrasser og håndkle, slippers og sigaretter. Shopping er bra i gamlebyen chania men det er et stykke med buss fra Agia Marina. Anonymkode: 7826c...598
Gjest Magnifiq Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Synes Agia Marina er midt mellom ingenting, og hadde heller gått for Platanias. Som er ved siden av. Der er det mange barnevennlige hoteller, litt shopping, mange restauranter etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå