AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Hei! For 4 dager siden våknet jeg opp med noe som virket som mensen, men det var bare litt blod samlet på papiret, ikke mensen (går på p-pillen). Og siden dette har jeg hatt en skikkelig kløe og svie i underlivet. Det har også vært rosa farget hver gang jeg tørker meg etter en dotur, men ikke direkte blod. Jeg er ganske sikker på at det ike er uvi, og etter sist jeg hadde samleie sjekket jeg meg for kjønnsykdommer (og prøven var helt fin). Jeg er en ung kvinne på 21 år, har pcos. Har foressten hatt et annet problem i over ett år, hvor jeg får akkurat som en akutt pressmerte i underlivet. Det er akkurat som et lynnedslag sendt fra helt nederst i magen til skjeden, som varer i ca 5 sekunder. Når det skjer, klarer jeg ikke å sitte, og jeg krymper meg i smerte. Men det skjer bare sånn kanskje 1 gang i uka, hvis ikke en gang annenhver uke. Har ikke tenkt spesielt over å gå til legen med det, men kan det ha sammenheng med kløen og svien jeg har nå? Skal ringe legen i morgen hvis smertene ikke er borte. Anonymkode: cd5a1...f88
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Kløe og svie kan være sopp. Har du sjekket deg for det? Da får du gjerne en tykk, cottage cheeseburger-aktiv utflod, men det trenger ikke å være sånn. Jeg tror du uansett kan ta deg en tur til legen. Anonymkode: 0c218...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Høres ut som soppinfeksjon som gir kløe, svie og også hos noen slimhinneblødning. Anonymkode: 783be...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå