Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri i mitt liv trudd jeg skulle spørre om dette, men hvordan kan jeg gå opp i vekt? Aller helst 20 kilo.

Jeg er slankeoperert for litt over 4 år siden og har fått ned ca 50 kilo. Jeg ønsket virkelig å gå ned 40 kilo, men de siste 10 har jeg mistet uten å gjøre noe som helst annerledes.

Jeg er aldri sulten eller tørst, så jeg får dessverre i meg for lite av begge deler hver dag.

Jeg spiser godteri, potetgull osv, men det stopper seg selv etter små mengder. Jeg reagerer med diaré hvis jeg får i meg for mye fett, men også hvis jeg spiser feks brødskive med makrell på. Hvorfor jeg egentlig får diaré så ofte vet jeg ikke.

Jeg liker ikke skyr, yoghurt, proteinshaker osv, det brekker jeg meg av. Jeg har vel antakelig fått ett alvorlig spiseproblem som jeg trenger hjelp med, men vil prøve å ordne litt selv først. Nå idag veier jeg 55 kilo og er 165 høy. Høres ikke ille ut, men jeg ser virkelig ikke bra ut. Jeg ser rett og slett syk ut og det bemerker folk rett som det er.

Jeg rett og slett bare spør hva jeg skal spise for å få i meg nok proteiner og fett uten å bli dårlig?

Anonymkode: e606f...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger med på denne da jeg lurer på det samme.

AnonymBruker
Skrevet

En kombinasjon av fett og sukker er vel det man legger på seg mest av, dvs. iskrem, kjeks, sjokolade osv. Men, særlig sunt er det jo dessverre ikke...

Anonymkode: d891f...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...