Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en av Marc jacobs parfymene, oh lola eller lola. Jeg har hatt en før som jeg likte men dette var en liten prøve så husker ikke hvilken av de det var.. 

Så, hvilken syns dere lukter best? :) 

skal ta meg en lukterunde i morgen, hehe :) 

edit: anbefal meg gjerne en parfyme med litt godteri/søt duft. Det settes stor pris på <3

Endret av ClosedParadise
Anbefaling
Videoannonse
Annonse
Gjest Khloe
Skrevet

Jeg er helt forelska i ''Oh lola'' når jeg lukter den i butikken eller på en venninne som har den, så tror jeg må si den. Desverre lukter den ikke så godt på meg:cry3: Men ta og spray en på hvert håndledd, så kan du la de sitte en liten stund mens du får god til til å lukte. Da skal du nok finne ut hvilken som passer deg best :)

Ellers er min hverdagsparfyme Dolce & Gabbana 3 L'imperatrice en jeg anbefaler. Den er litt søt, uten å være kvalmende.
Har og en liten guilty pleasure i Britney Spears sin Fantasy. Den lukter himmelsk, men er kanskje litt fjortiss:fnise:

Skrevet
1 time siden, Khloe skrev:

Jeg er helt forelska i ''Oh lola'' når jeg lukter den i butikken eller på en venninne som har den, så tror jeg må si den. Desverre lukter den ikke så godt på meg:cry3: Men ta og spray en på hvert håndledd, så kan du la de sitte en liten stund mens du får god til til å lukte. Da skal du nok finne ut hvilken som passer deg best :)

Ellers er min hverdagsparfyme Dolce & Gabbana 3 L'imperatrice en jeg anbefaler. Den er litt søt, uten å være kvalmende.
Har og en liten guilty pleasure i Britney Spears sin Fantasy. Den lukter himmelsk, men er kanskje litt fjortiss:fnise:

Da skal jeg lukte nøye på den! Håpe den lukter bra på meg :o .. den Dolce gabbana parfymen du nevner har jeg, og den er nyyyydelig!! Er favoritten, sammens med noen fler. Men nå vil jeg ha en litt "barnslig" med godterilukt haha. Jeg har også en, den runde ballen i fargen lilla, den er jo helt sykt digg!:fnise:

Skrevet
8 timer siden, Lady skrev:

Marc Jacobs - Lola !! 💕

Hadde den før. Har lyst til å kjøpe den igjen. Sykt god parfyme.

Ellers så anbefaler jeg denne på det sterkeste https://www.douglas.no/douglas/productbrand_753263.html?trac=no.01sh.goo.shopping.douglas_no_pla.pla_all.000000&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwid=sNBEoJ86v_dt&pcrid=76075272740 Herlig parfyme denne også 😍

Tusen takk for svar💕 jeg må lukte, jeg husker den lukta helt sykt godt! Så må få kjøpt meg den igjen🙊

ååh, si! Den fikk jeg i gavekalender(prøve) for et år siden og den lukter nydelig, helt enig med deg 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...