Gå til innhold

Serieorgasme hos gutter/menn

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Opplevd at partneren har fått serieorgasme, hos gutten altså?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, min mann kan få det. 

Anonymkode: 0507e...779

Skrevet

Jeg kan :)

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg får det. Skikkelig deilig :) 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
20 minutter siden, Hummels skrev:

Jeg får det. Skikkelig deilig :) 

Opplever selv å serieorgasmer og kjempelangvarige orgasmer hvis spruten stanses:P Det er superdigg å kan holde på så lenge da:P

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr serieorgasme? Er det orgasmer rett etter hverandre, eller må en jokke litt først for å få en til?

Anonymkode: 51ef8...dd4

Skrevet

Har bare hatt én sexpartner som har fått det, og jeg elsker det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr serieorgasme?

Som Tippeligaen, kamper hver uke. I dette tilfelle er kamper byttet ut med orgasmer.

Anonymkode: 977b5...cfa

• Liker 1
Skrevet

Som noen vet er jeg over 50.

Kun EN gang har en kvinne gitt meg opplevelsen av dette. 😀

AnonymBruker
Skrevet

Svært få kan, men de finnes. Utrolig nok klarer omtrent 100% av mennene på KG dette sjeldne fenomenet, men så skal det jo også sies at omtrent 100% av kvinnene her inne også klarer det :)

Anonymkode: 8f9c9...754

• Liker 5
Gjest 100%naturlig
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr serieorgasme? Er det orgasmer rett etter hverandre, eller må en jokke litt først for å få en til?

Serieorgasme er når gutter/menn får flere orgasmer etter hverandre, sammenhengende eller med veldig kort mellomrom. Eks, du bare fortsetter å stimulere han videre etter første uten stans/opphold til neste orgasme kommer. Fra sekunder til et minutt etter den første. Heller ikke uvanlig å klare 5-6 orgasmer etter hverandre for dem som mestrer dette☺.

Multiorgasme/ serieorgasme kan også oppstå som en svære lang sammenhengende orgasme som varer i 1-3 minutter. For noen kan den faktisk vare i mer enn 30 minutter.

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt på to, den siste dater jeg fortsatt. Synes det setter en ekstra piff på sexen, og det er synd at ikke flere menn gidder å trene opp denne evnen. 

Anonymkode: 111ab...4ce

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe man kan lære seg/øve seg til å klare? Eller må man være heldig fra naturens side? Så vidt meg bekjent er det særdeles få menn som er i stand til dette.

AnonymBruker
Skrevet

@Cartman ?? 

Anonymkode: dc640...396

Gjest Cartman
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Cartman ?? 

Er du interessert i Cartmans serieorgasme? :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cartman skrev:

Er du interessert i Cartmans serieorgasme? :hjerte:

Veldig

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den 3/4/2016 at 19.03, AnonymBruker skrev:

Er dette noe man kan lære seg/øve seg til å klare? Eller må man være heldig fra naturens side? Så vidt meg bekjent er det særdeles få menn som er i stand til dette.

Hei! Det er nok ikke så ofte, men heller ikke så uvanlig heller. Det har nok kanskje endel med naturens side å gjøre. Jeg opplevde serieorgasme første gang jeg fikk orgasme. Jeg var så ung at jeg ikke viste hva det var, ca 9-10 år. Det var bare så vannvittig deilig å få orgasme så jeg fortsatte uten å stanse etter den første orgasmen, det gikk bare ca halvt minutt så kom den syykt deilige følelsen på nytt. Jeg bare fortsatte å på nytt kom denne følelsen etter noen sekunder. Jeg blei helt manisk.å bare fortsatte å den intense følelsen kom igjen å igjen. Etter omtrent 10-15 ganger, før jeg var helt utslitt å veldig sår. Hihi. Jeg må ha bråkt masse, mamma spurte hva i all verden jeg holdt på med. Haha.

Etter den første gangen, har jeg ofte hatt serieorgasme, både alene og etter hvert med partner. Det er mye enklere å få serirorgasme når enn vet hvordan enn skal få det til, kroppen er klar for det, på en måte.

Når jeg blei eldre så eksprimentert jeg mye med det og oppdaget nye ting å nye måter å få serirorgasme på.

Så ja, dette kan helt klart læres,.du kan trenes opp til å få serieorgasner. En måte er å stoppe å knipe igjen, rett føre orgasme. Gjør det mange ganger  eller så lenge du orker. Bruk bekkenbunnsmusklene for å stanse spruten, etter hvert vil du kunne klare å få orgasme uten å sprute. I teorien kan du klare å få nesten ubegrenset antall orgasmer, hvis du klarer å kontrollere spruten.

AnonymBruker
Skrevet
Den 4.3.2016 at 19.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare møtt to, den ene er heldig fra naturens side, og visste ikke at dette var uvanlig en gang, siden han alltid har vært sånn. Mens den andre hadde jobbet hardt og lenge for øve seg opp til dette, og det er noe de fleste menn ikke har interesse nok til å gidde. (Hovedsaklig fordi de ikke aner hva de går glipp av, er min teori.)

Anonymkode: 111ab...4ce

AnonymBruker
Skrevet

Hei !

Hvordan kan man få mannen til å oppleve og oppnå dette??
Min mann gir meg serieorgasmer hver gang så jeg vil gjerne at han også skal få komme flere ganger! <3

Anonymkode: 01e73...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...