Gå til innhold

Blogger


Nina16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har egen blogg :) men den vil jeg ikke dele på KG. Folk her er jo drøyere enn Simon Cowell. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.3.2016 at 11.27, Nina16 skrev:

Har du egen blogg ? Eller vet du om noen blogger som er verdt å lese ? 

Hadde hjulpet om du hadde sagt hva du er opptatt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blogg, men jeg ser det ikke går an å skrive som anonym i denne tråden, så jeg legger ikke ut link ;) Jeg har hovedsakelig skrevet om psykisk helse de siste årene. Ikke sutreblogg, men en mer informativ og konstruktiv blogg. Men nå er den i endring, og kommer til å inneholde andre ting også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en dårlig bevart hemmelighet at jeg blogger. Link i signaturen min ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg leser for det meste reise/interiør blogger, liker også Mammadamen/casa kaos, pappahjerte/Kona til, Tine Monsen ( men det fordi jeg kjenner henne). Men om du er ung, så passer nok kanskje ikke disse bloggene. Fortell hva du liker, alder og hvilke type blogger du liker fra før :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en blogg, men en instagramkonto jeg prøver å følge opp. Blir nesten som en "bilde-blogg" :P

Noen av de jeg har på lista mi på bloglovin 

- Annabel

- Blame it on fashion 

- Oracle Fox

- Polliani

- WhoWhatWear 

- Camille Styles 

- Vegan & Vegetarian Recipes 

- Stylizimo blog 

- MyDomaine 

- minerva 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.3.2016 at 8.44, EiJente skrev:

Ja, jeg har egen blogg :) men den vil jeg ikke dele på KG. Folk her er jo drøyere enn Simon Cowell. 

Han er nå søt da. Jeg har startet egen blogg i dag, men deler den ikke under brukernavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...