Gå til innhold

Tattoovering - Hot or not?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er fryktelig turnoff uansett hvor, hva og på hvem. Det får folk til å se skitne ut.

Anonymkode: 6a7ff...7af

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hot! Huff.. Det er altfor vanlig, og jeg tror at de som ikke går i tattoo fella vil være glad for det om noen år når det er gått av moten. Tror ikke mange barn tenker at de skal long sleeve som mamma eller pappa når de blir voksne:P Det er den styggeste tattoveringen, i hvert fall på jenter. Skjønner ikke at jenter velger det i dag. 

• Liker 1
Skrevet

Hot hot.

Skrevet

Jeg synes tatoveringer er super hotte, både på kvinner og menn. Synes det er fint med både små og store. Jenter med sleeve for eksempel, synes jeg er supersexy.
Jeg har selv 7, men planlegger mange flere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er jævlig stygt og en skikkelig turn-off. Det gjelder uansett størrelse og antall, men det er klart det generelt er verre jo større og flere de er.

Det sagt, det er jo bare hvordan jeg personlig synes det ser ut. Jeg bestemmer ikke over andre, det er overhodet ikke min sak om andre er tatoveringsfrie, fullstendig dekket av tatoveringer eller noe mellom de to. Jeg bare liker det virkelig ikke selv.

Anonymkode: 8e99e...367

• Liker 2
Skrevet

Syns det kunne være litt kult når det fortsatt var sjeldent og spesielt. Men etter at "alle" har skaffet seg en har jeg gått lei, og syns det er skjemmende, stygt og usigelig harry. Nå er man jo unik når man er uten tatovering, jo.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Har selv 2 store. En veldig pen en i masse farger med minner, de som ikke kjenner meg godt stusser litt over sammensetningen i den. Å den andre er fantastisk nokk et bilmerke, haha! Har ikke angra på den en eneste gang selv om jeg har hatt den noen år, er faktisk blitt riktig så glad i den:P kjæresten har også en del og jeg syns det er pent, men det må være litt størrelse på de, og de må være pent utført. Liker ikke sånne små som bare er plassert litt her og der, liker heller ikke tatoveringer i ansikt, på halsen eller på hendene...

Anonymkode: 5630b...668

AnonymBruker
Skrevet

Det VAR kult. Ikke nå lenger. 

Anonymkode: 55e7f...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...