LitenLuring Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Synes du tattooveringer er hot eller skal man unngå det? Hva er den styggeste tattoveringen du har sett?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Det er jo ørten tråder om dette fra før. Kan du ikke bare lese i en av de? Anonymkode: d3f0b...423
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jeg syntes det er supersexy på menn, jo flere jo bedre.. Sykt irriterende at jeg alltid ender opp med fyrer uten da Anonymkode: 7bab8...65f 2
herzeleid Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Tatovering var litt kult da det var spesielt. Jeg synes det for tiden bare blir stadig mer harry med tatoveringer, når alle har det, og "tramp stamp" mm. ser ikke akkurat classy ut, for å si det forsiktig. Ca. like hot som røyking, og i mange tilfeller et resultat av samme korttenkthet. Endret 2. mars 2016 av herzeleid
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Sexy. Jeg elsker tatoveringer, og synes en kropp alltid blir finere med fine tatoveringer, 2
peppermyntete Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Tatoveringer kan være kjempefint! Men jeg setter størst pris på de litt originale. Det styggeste jeg vet om er dårlige portretter (egentlig de aller fleste portretter), gotisk skrift (spesielt eget/barns navn) og sånne typiske var på ferie i Syden og var litt crazy. Kinategn, delfiner, sol osv.
Gjest hockeyfrue Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Jeg synes tatoveringer er sexy på menn, og jeg maser på samboeren min om at han må ta flere. Jeg synes derimot ikke det er så pent på jenter, og jeg ville aldri hatt en selv.
Fandenivoldsk Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Liker tatoveringer, men det fins mye grelt der ute også. Er ikke så fan av tribals for eksempel.. også bør de jo være utført av en artist som kan sakene sine. Da er det hot!
Gjest Bergtekjen Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Eg likar for det meste tatoveringar, men det kjem litt an på motiv, utføring osv.
Gjest 1anonym2 Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Elsker tatoveringer! på begge kjønn. HVIS det er gjort skikkelig, og de er litt originale
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 NOT! Det er sykt harry! Anonymkode: 55e7f...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 NOT, faktisk nesten en deal-braker på fremtidig kjæreste Anonymkode: a6dd3...b90 2
powski Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 Synes veldig få kler tatoveringer, men det kan være fint på noen. Alt for mange tar sånne "quotes" og kopierer kjendis tatoveringer, som er kjempe lame! Klarer ikke å ta deg seriøst om du går med fødselsdatoen din tatovert i nakken. Usj.
Fiberhusk Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 4 timer siden, LitenLuring skrev: Synes du tattooveringer er hot eller skal man unngå det? Hva er den styggeste tattoveringen du har sett? Tatoveringer er for meg veldig personlig. Jeg har mange, store (altså ikke en haug "klistremerker") og alle er i samme tema. Om folk vil skaffe seg en haug "klistremerker" etter "hva som er inn" (f.eks. disse korsene som kjendisene skaffet seg over alt), eller barter, eller kleine ting som en kamel på tåa, etc. Javel, gjør det da. Det er alikevel stor forskjell på de som gjør det fordi de vil ha et motiv som er trendy, og de som gjør det for sin egen del. Jeg har mine fordi jeg ville ha de, og selvom de er store og kan sees hvis jeg kler meg sommerlig, så gjorde jeg det slett ikke for omverden eller for oppmerksomhetens skyld. Dessuten har jeg glemt at jeg har de Når man skaffer seg tatovering av de rette årsakene, så vil man ikke angre. Da gjør man ordentlig bakgrunnssjekk og kvalitetssjekk av artister og stilarter, og får noe man blir glad for. Da er det heller ikke noe problem hvordan det ser ut når man bikker 40 (eller 80!).
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 Jeg holder på å fjerne en ganske stor en nå. Synes ikke det er pent lenger. Det er flottere med en "ren" kropp med fin hud:) Det fineste jeg vet er en tatoveringsfri kropp, hvor konturer av muskler synes og ikke blir ødelagt av tatoveringer. Dessuten blir de ofte stygge mer åra. Men en liten en som du kan skjule går vel greit:) Anonymkode: 55e7f...cc9 1
Larsern Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 Not hot, men jeg er imponert over presisjonen og detaljrikdommen. Blir interessant å se hvordan det ser ut om 10-15 år, når de som har tatt tattoveringene oppover begge armene og mye av overkroppen i 20-årene nærmer seg 40-årene, får hår på brystet og kanskje ikke gjør like mye for å holde ned fettprosenten. Mistenker også at moten skifter ganske radikalt i løpet av dette tidsrommet. Ser jo bare hvor harry tribalmotiv er nå, sammenlignet med hvor populære de var. 2
Gjest Castielz Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 Tattis har jo blitt så mainstream nå, alle de "kule" har dem. For min del, synes jeg ikke det er hot på jenter, jo større de er jo mindre tiltrekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå