AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hvor skal dere i ferien og hva skal dere gjøre? Reiser du alene eller med flere? Når skal du reise? Vi trenger tips og inspirasjon. Her i huset (vi er to) skal vi en liten uke på festival i juni, før vi mest sannsynlig spanderer oss en tur til Italia. Siste ferieuken tar vi i august hvor vi enten blir i Norge eller kanskje sør i Danmark. Anonymkode: b8333...25a
Chiquita Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Vi skal to uker på charter i Tyrkia, og resten av ferien tilbringes på hytta. Har noen prosjekter der som skal settes ut i live
super-ida Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Ei uke i båten i slutten av juni, og 4 uker i båten i juli/august (dersom været tilsier det) hvis ikke får vi finne på noe annet 😉
Knask Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Blir som alle år. Hjemme og håper på godt vær. Kanskje en liten harrytur til Sverige en dag. Ellers ingenting.
Anglofil Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Samboer og jeg skal til den engelske riviera, nærmeste bestemt Torquay. Der skal vi bo i to uker. Blir en natt i London før vi tar toget videre til Torquay. Etter to uker i Torquay venter vi tilbake til London, hvor vi skal bo i fire netter. Vi kommer til å reise til stedene rundt Torquay, men generelt blir det avslapning, shopping og lange gåturer. Gleder meg veldig! Mvh Yvonne
Gjest hockeyfrue Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Samboeren min og jeg skal tre uker til Santorini i juli, jeg gleder meg vilt til total avslapning, god vin og gresk mat. Det blir nok også en tur til Stockholm som vanlig, jeg elsker den byen om sommeren!
Gjest morhjertegod Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 To uker på hytta, to uker til Kypros, så blir det en lang weeken i Paris og Disneyland. I år skal vi ha hele seks ukers ferie sammen, kan nesten ikke vente.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 To uker i Sør-Spania. Cadiz en uke og så i Nerja. Mulig en uke på hytten. Ellers hjemme resten av ferien. (reiser alene med mitt barn) Anonymkode: 15df5...5e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå