Gå til innhold

Studerer du i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student og sliter med å ta meg studiefri i helgene med god samvittighet. Det er jo alltid noe som må gjøres eller noe å lese på. Hvordan er dine helger som student, fri eller studier (Hvis du ikke har jobb)?

Anonymkode: 9fc6a...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ønske jeg var mer som deg. studerer hverken i ukedagene eller i helgene.. bare når det nærmer seg eksamen, men følger veldig god med under forelesning da.. har dessverre fungert veldig bra hittil, så blir nok å fortsette med det:P

Anonymkode: 4c111...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg studerer i helgene også. Men det er for å rekke over alt, ikke for å være "ekstra flink". Men prøver å sette av noen timer hver dag som jeg har HELT fri. Det skulle vel vært mulig å bruke tiden bedre slik at man får fri i helgene om man ønsker, men kjenner igjen den at det alltid er mer man kunne gjort. Fri med dårlig samvittighet smaker ikke særlig godt uansett, så jeg tar sikte på å nyte sommerferien helt ekstremt isteden😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, muffinshaker skrev:

Ja, jeg studerer i helgene også. Men det er for å rekke over alt, ikke for å være "ekstra flink". Men prøver å sette av noen timer hver dag som jeg har HELT fri. Det skulle vel vært mulig å bruke tiden bedre slik at man får fri i helgene om man ønsker, men kjenner igjen den at det alltid er mer man kunne gjort. Fri med dårlig samvittighet smaker ikke særlig godt uansett, så jeg tar sikte på å nyte sommerferien helt ekstremt isteden😀

Hva studerer du siden du har så mye at ukedagene ikke rekker? :) høres ut som et tøft studie 

Anonymkode: d017b...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva studerer du siden du har så mye at ukedagene ikke rekker? :) høres ut som et tøft studie 

Anonymkode: d017b...93e