Gjest Blomsterert Skrevet 3. mars 2016 #21 Skrevet 3. mars 2016 20 timer siden, Antoinette skrev: Kontakt universitetet og be om å få bytte samarbeidspartner. Og ja, KLART du skal si ifra og IKKE måt ham et sted alene. Vær på vakt. Hva i all verden? Du tror han er farlig eller?? Så mye det spinner i hodet på noen. Er det fordi han er araber?? Til TS. Hvorfor kom den siste opplysningen ikke med i Hi? Du skjønner at det virker lite troverdig? Men ok. Det er bra du tar selvkritikk. En bør følge opp avtaler,og gi beskjed om en ikke vil følge det opp.
ops2 Skrevet 3. mars 2016 #22 Skrevet 3. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar. Jeg ser nå at jeg sikkert burde ha svart ham. Det tar jeg selvkritikk for. I den siste meldingen fra ham spurte han imidlertid at om jeg var ute etter et forhold med en mann. For det var noe han så etter med en norsk jente. Anonymkode: f42d5...6cc Ta kontakt med et par store karer fra Soldiers of Odin og be de fortelle han at han ikke skal kontakte deg mer. Selvsagt skal de bare si det, ikke bruke noe vold. Når han forstår du er passet på, så tør han ikke nærme seg mer. 2
Antoinette Skrevet 3. mars 2016 #23 Skrevet 3. mars 2016 4 timer siden, Blomsterert skrev: Hva i all verden? Du tror han er farlig eller?? Så mye det spinner i hodet på noen. Er det fordi han er araber?? Til TS. Hvorfor kom den siste opplysningen ikke med i Hi? Du skjønner at det virker lite troverdig? Men ok. Det er bra du tar selvkritikk. En bør følge opp avtaler,og gi beskjed om en ikke vil følge det opp. Man skal som en opplyst smart kvinne være skeptisk til alle menn som oppfører seg på denne måten. Religion spiller ingen rolle. 5
Gjest Blomsterert Skrevet 3. mars 2016 #24 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, Antoinette skrev: Man skal som en opplyst smart kvinne være skeptisk til alle menn som oppfører seg på denne måten. Religion spiller ingen rolle. Skeptisk ok. Men ikke hysterisk.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #25 Skrevet 3. mars 2016 Jammen kan du ikke svare han da????? Anonymkode: 8c048...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #26 Skrevet 3. mars 2016 Du må skrive en melding til han og si at du har vært syk eller noe og at du har så mye skolearbeid og jobb du må gjøre at du ikke har tid til å være språkpartner likevel. Skriv at han må ta kontakt med universitetet for å få ny partner. Deretter kan du blokkere han igjen. Må du må gi han ETT svar. Anonymkode: 90c7f...352 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #27 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er araber"mann". Men født og oppvokst i Norge. Jeg har akkurat samme problem som deg TS. Klarer ikke svare folk. Glemmer .Men det er fordi jeg har så mye å gjøre. Men svarer så fort jeg har muligheten til det. Det er ikke noe problem, du får bare sende han en melding der du sier ifra, at det ikke er noe vits å sende så mange meldinger og at du svarer så fort du har muligheten til det.Dere må sette opp en plan for dette her. Evt 5 timer på mandag og 5 på tirsdag. Fast plan da. Anonymkode: 6c30b...f0a
Kragebein Skrevet 7. mars 2016 #28 Skrevet 7. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #29 Skrevet 7. mars 2016 Den 2. mars 2016 at 0.37, Tibbie skrev: Det er kultur? Nei, må du gi deg! Dette er personlighetstrekk! Tror du ALLE arabere er innpåslitne og ikke tar hint? Vet du hvor mange arabere det finnes i denne verden? Og kjenner du noen? Har du aldri besøkt et arabisk land? :O Jeg har besøkt et arabisk land, og de var generelt ekstremt innpåslitne mot to unge jenter (min venninne og meg). Aldri mer ferie i Tunisia. Det er ikke et personlighetstrekk, det er ukultur. Anonymkode: cea61...3b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå