Wisket Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Er det flere en meg som er blitt sykt betatt av Vegard Hansen? 😇 For en mann! 😍 Jeg har aldri vert noe fotballinteressert i hele mitt liv. Men nå er fotball faktisk blitt litt gøy! Kjempe bra program som man blir litt avhengig av. Håper det kommer flere sesonger.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Den 1.3.2016 at 22.58, Wisket skrev: Er det flere en meg som er blitt sykt betatt av Vegard Hansen? 😇 For en mann! 😍 Jeg har aldri vert noe fotballinteressert i hele mitt liv. Men nå er fotball faktisk blitt litt gøy! Kjempe bra program som man blir litt avhengig av. Håper det kommer flere sesonger. Jeg er helt enig Jeg elsker det programmet og krysser fingrene for flere sesonger.. For en mann og for et lag Anonymkode: c8ba3...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Jeg snakket med Hansen 😍😍😍😍 .... på Facebook. Hehe. Tror det blir litt stor aldersforskjell mellom oss ❤ Anonymkode: 66148...e2c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Hadde jeg ikke vært gift så hadde det ikke vært lange veien opp til Isachsen stadion.... Anonymkode: c8ba3...a3c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå