Gå til innhold

Redd for å drite på meg i morgen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du leste riktig! Ble uvel i magen på ettermiddagen i dag. Måtte akutt på do. Var hjemme så det gikk heldigvis fint, men jeg er fremdeles kvalm. Tenk om det skjer igjen i morgen når jeg ikke er hjemme? :icon_frown: Hva skal jeg gjøre? Har helt angst for at det skal gå galt i morgen nå. 

Anonymkode: 2a78d...b56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bli hjemme? Det kan jo være omgangssyke.

Anonymkode: dd2d1...83e

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har fått et magevirus? Mange som blir smittet nå for tiden.I så fall bør du holde deg hjemme i morgen.

Drikk mye vann med sitron.Det hjelper å skylle ut ulumskheter fra fordøyelsessystemet hvis det er noe du har spist du har blitt dårlig av.

Anonymkode: 3d9c8...a6b

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å drikke potetmel blandet ut i litt vsnn. Binder magen. 

Anonymkode: 83ce6...853

Skrevet

Jeg ville kalt dette "å være syk" og blitt hjemme... 
Men for all del, hvis du ikke har merket noe mer etter at du akutt måtte på do, kan du nok gå ut ifra at det har gått over.

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke potetmel :( Takk for råd alle sammen. 

21 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Men for all del, hvis du ikke har merket noe mer etter at du akutt måtte på do, kan du nok gå ut ifra at det har gått over.

21 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Har ikke merket noe mer, bortsett fra at jeg er litt kvalm. Så skremmende at det skjedde så akutt uten at jeg merket noe i forkant. Skal noe jeg har gledet meg til veldig lenge i morgen. Jeg sover på det. Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har hatt omgangssyken har det vært veldig akutt og jeg har bare kjent meg uggen før jeg plutselig må spy. Veldig ubehagelig. Men dersom du har opplevd det flere ganger i løpet av dagen i dag skal du ikke se bort i fra at du har det. For deg og omgivelsene anbefales det å være hjemme 24 timer etter du føler deg frisk på grunn av smittefare.

Anonymkode: 4e615...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Ta Idoform for å balansere magen.

Anonymkode: 7a571...d18

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du leste riktig! Ble uvel i magen på ettermiddagen i dag. Måtte akutt på do. Var hjemme så det gikk heldigvis fint, men jeg er fremdeles kvalm. Tenk om det skjer igjen i morgen når jeg ikke er hjemme? :icon_frown: Hva skal jeg gjøre? Har helt angst for at det skal gå galt i morgen nå. 

Skaff deg voksen bleier, så går det br. Selges på apotek. 

Anonymkode: 30996...5f8

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Kan straffe seg å være slapp i fiseringen!

Anonymkode: 456ed...aaa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...