Sapree Skrevet 1. mars 2016 #81 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Månen. Her må jeg si at jeg er ikke sikker, pga Månen er et merkelig kort i en sånn sammenheng, men jeg tror jeg svsrer ja, men at det kommer til å være kaos og galskap for deg en stund. Hehe stemmer sikkert fordi jeg er snart nyutdannet og med disse dårlige jobbtider..
Gjest ashanti Skrevet 1. mars 2016 #82 Skrevet 1. mars 2016 Åh! Jeg vil så gjerne ha generaliseringskort men nå har jeg mast mye..
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #83 Skrevet 1. mars 2016 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Hvor burde jeg satse i livet? Sverdknekten. Du bør ta full fart fremover mot det som gjør livet ditt mest spennende. Hva nu det er. Lykke til.
charactouy Skrevet 1. mars 2016 #84 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Keiseren. Du vet om ham, men kjenner ham ikke, han er en eldre bror/svoger av en venninne av en venninne av deg eller noe sånt. Spennende Kan du si noe generelt om jobb fremover også?
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #85 Skrevet 1. mars 2016 7 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Kan jeg be om en generalisering på jobb-basis også? - så skal jeg skjerpe meg og holde snut Myntesset. Blir bare bedre og bedre og du får fler og fler muligheter for å jobbe med spennende ting. Virker som at alle mener du var rett person til rett jobb på rett tid og sted.
Gjest blåbærpike Skrevet 1. mars 2016 #86 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har ikke 200 innlegg (ennå), men prøver lykken likevel Jeg skal se HAM i morgen. Vil det skje noe mellom oss da?
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #87 Skrevet 1. mars 2016 8 minutter siden, Gray skrev: Så bra! Tarot-trådene dine er gøye Får jeg komme tilbake til jobben jeg hadde i fjor (vikariat som gikk ut i desember)? Det er snakk om det men de får da aldri ut fingeren.. Og nå er vi i mars. 3/Mynter. Ja, de trenger visst en vikar for vikaren snart.
Storekommode Skrevet 1. mars 2016 #88 Skrevet 1. mars 2016 Kan du si noe om hvordan våren blir for min del?
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #89 Skrevet 1. mars 2016 9 minutter siden, fullførsetningen skrev: Jeg planlegger en hendelse nå i løpet av sommeren. Hva sier tarotstokken om den? 2/Beger. Innertier, sier stokken.
Gjest Haaploes Skrevet 1. mars 2016 #90 Skrevet 1. mars 2016 Kjære deg, denne er på kanten, men jeg lurer så veldig på om jeg burde bli singel?
Calleia Skrevet 1. mars 2016 #91 Skrevet 1. mars 2016 16 minutter siden, O.G. skrev: 2/Mynter. Blir ei stund til. Masse som må koordineres. Takk, det stemmer nok veldig!😊
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #92 Skrevet 1. mars 2016 8 minutter siden, ashanti skrev: Åh! Jeg vil så gjerne ha generaliseringskort men nå har jeg mast mye.. 7/Beger. Du skal bare slappe av og stole på at universet ordner opp.
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #93 Skrevet 1. mars 2016 8 minutter siden, charactouy skrev: Spennende Kan du si noe generelt om jobb fremover også? Stavkongen. Du må våge å ta ledelsen iblandt. Vis dem hvem du er.
lottelotti Skrevet 1. mars 2016 #94 Skrevet 1. mars 2016 Kommer det til og skje noe mer mellom meg å S? Liker han meg?
Smookiekins Skrevet 1. mars 2016 #96 Skrevet 1. mars 2016 (endret) Hvordan er kjærlighets utsiktene mine fremover? Endret 1. mars 2016 av Smookiekins
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #97 Skrevet 1. mars 2016 5 minutter siden, blåbærpike skrev: Jeg har ikke 200 innlegg (ennå), men prøver lykken likevel Jeg skal se HAM i morgen. Vil det skje noe mellom oss da? Alt fer dæg, kjære. Dommen. Det som skjer i morgen og hva dere snakker om vil gi presendens for hva som skjer videre med dere.
Lillie Skrevet 1. mars 2016 #98 Skrevet 1. mars 2016 Endelig ny tråd, hurra Og jeg oppfyller alle kravene Sist sa du at jeg hadde funnet kjærligheten. Jeg trodde det jeg også, men vi har bestemt oss for å forbli venner og ikke noe mer. Jeg er utrolig glad i han, men vi klarte ikke få det til å funke som noe "mer" enn venner.... Kjipt, men sånn er det.... Spørsmålet blir da; hva er i vente for meg ang. kjærligheten fremover? Jeg har kun uforpliktende moro for tida, og trives egentlig med det. Har truffet en fyr jeg liker godt, men ikke noe mer (foreløpig). Aner ikke hva han mener om meg, men tror han føler det samme...
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #99 Skrevet 1. mars 2016 6 minutter siden, Storekommode skrev: Kan du si noe om hvordan våren blir for min del? Begerpasjen. Ser ut til at det vil skje spennende ting med deg. Lykke til.
Gjest Løvemunn Skrevet 1. mars 2016 #100 Skrevet 1. mars 2016 Jeg prøver igjen, og håper jeg kommer gjennom trynefaktor-nåløyet denne gangen! Vil han jeg treffer og jeg bli sammen på sikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå