Gå til innhold

Utkledning på jobben


vetikkenavnervansk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 18 årig jente som jobber med en "etter skolen gruppe" med barn i 5 og 6.klasse og det skal være karneval og vet ikke helt hva som er passende å ha på på et karneval for barn. Har dere noen tips? Jeg tenker ikke at jeg skal dra den veldig langt men jeg vil ikke komme i helt vanlige klær. 

Hyggelig med svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mye du kan kle deg ut som :)

Jeg var hund, når skolen hadde karneval for litt siden.
Hadde på meg mørke klær, "moon boots", hårbøyle hvor jeg hadde festet ører på. (laget av filt og fyll) Og en hale av filt og fyll :)
Og sminke.

En annen ansatt hadde tatt på seg en kjole-men med klær under for å skjule utringning og laget seg en "bursdagskrone" som hun hadde sprayet i sølvfarge. Da var hun dronning.

En av gutta hadde funnet seg hvite klær som han ikke bruker og malt svarte striper på klærne...Var han en røver? Nei. Han hadde hale og ører så han ble en sebra :)

Altså jeg tenker at du kan kle deg ut som alt mulig, men pass på å ikke kle deg vulgært..Man jobber tross alt med barn og de trenger ikke å se alt ^^ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kle deg som alt mulig. Jeg har vært pirat og sykepleier når jeg har jobbet på skole (ikke slutty sykepleier). Du kan jo være hva som helst bare unngå vulgære antrekk, seriemordere og slike ting:P 

Anonymkode: 091b7...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kuleste jeg har sett var hun i bhg som festet småplagg som sokker og barnetruser osv til sort bukse og genser og kom som klesvask 😂

Anonymkode: 2c2d8...eed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...