Gå til innhold

Er jeg for gammel?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

¨Min venninne fyller 42 neste mnd og venter nr 4 neste mnd også.

Hun er så sporty og helt i hundre og er absolutt ikke for gammel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Du er da alt for gammel for å få barn. For det første tenk hvor stor sjangse det er for at du får barn med skader, for det andre tenk på det stakkars barnet som får sååå gamle foreldre.

Nei...usssjj...slå fra deg den tanken.

Tull og tøys. Det er en bitteliten sjanse for at hun får et barn med skader. Men det kan jo skje hvem som helst uansett alder.

Til trådstarter: Hvis du ønsker et barn til, så sett igang :wink: Det er bare du og mannen din som kan bestemme dette.

Skrevet

Tull og tøys. Det er en bitteliten sjanse for at hun får et barn med skader. Men det kan jo skje hvem som helst uansett alder.

Til trådstarter: Hvis du ønsker et barn til, så sett igang :wink: Det er bare du og mannen din som kan bestemme dette.

:Nikke:

Du er så absolutt ikke for gammel.

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting må du være klar over, du kan komme til å angre når du er blitt gravid, eller til og med når du har fått barnet. Og tenk den store omstillingen det vil være for deg og dine når dere plutselig får en ny baby i huset som snur opp ned på alt. Og det er ikke bare..bare... for deg å få en ny mann hvis alt skulle skjære seg.

f.eks 43 år og et barn på 3 år..hvor attraktiv er du da liksom?

Gjest Anonymous
Skrevet
En ting må du være klar over, du kan komme til å angre når du er blitt gravid, eller til og med når du har fått barnet. Og tenk den store omstillingen det vil være for deg og dine når dere plutselig får en ny baby i huset som snur opp ned på alt. Og det er ikke bare..bare... for deg å få en ny mann hvis alt skulle skjære seg.

f.eks 43 år og et barn på 3 år..hvor attraktiv er du da liksom?

Tull og tøys IGJEN. Herregud da. Det får da være måte på svartmaling. Jeg er 3barnsmor. Nr 2 var ikke planlagt, og det har vært mye tull med faren hans. Men man angrer da ikke alvorlig på at man har fått barnet. Jeg tror trådstarter her er klar over at det blir en omstilling. Hun har tross alt et barn fra før.

"Hvor attraktiv er du da likssom"... Det var da også et spørsmål :hoho::hoho: Hvor attraktiv er du selv? Tror mannen hennes finner henne attraktiv så det holder :wink:

Gjest Bitteba
Skrevet

Enkeltes kommentarer er bare helt hinsides! Nei fytti katta da...er selv 43 og synes at det er helt utrolig hvor aggressive og trangsynte enkelte er. Klart at kvinner i 40årene kan være attraktive, attraktive kvinner finnes i alle aldre! (Møter i det dagligestadig på yngre jenter som ikke er så attraktive at det gjør noe, men det er en annen sak...)

Det jeg skulle si var - har selv en datter på 3 og en på 15 pluss en sønn på 18. Ingen skal fortelle meg at jeg er for gammel til å ta vare på 3 åringen min når hun blir temåring, og jeg vet akkurat hva jeg har i vente.

Hvis du mener det er nå rette tiden for deg å sette et nytt barn til verden så sett i gang! Du er ikke for gammel. Du vet hva det vil si for dette har du vært med på før, og har de beste forutsetninger for å være en super mor til et barn som er ønsket.

Lykke til! Ønsker deg alt godt!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis man er ilag med noen så er da ikke 40 år for gammelt, men en 40-årig alenemor som aldrig har hatt barn før høres vågalt ut.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år.

Har flyttet på "landet" og kjøpt oss stort hus..litt usikker på hva vi skal med 250 kvadrat og ungene våre flytter ut.. :o :ler:

Vi har begge jobber og god økonomi.

Forholdet er meget stabilt og vi er veldig glade i hverandre.

Men det er vel nettopp denne følelsen av at vi har det så "perfekt" som gjør at jeg er litt redd for å "forstyrre" dette. Om noen skjønner...man vet jo hva man har..men ikke hva man får..i den forstand at et lite barn vil gjøre at man lever et helt annet liv..slutt på den deilige middagsluren inntil hverandre på sofaen.. o.l.:o

Og all den reisingen vil skal begynne med.. :-?

Men disse tingene er jo egentlig uviktige i den store sammenhengen. Hmm....

Skrevet

Jeg tror ihvertfall at det er større sjanse for at du kommer til å angre på at du ikke fikk barn enn omvendt.

Og middagslur kan det vel hende dere får dere allikevel...kanskje babyen sover på samme tid, ikke sant?

Jeg kjenner igjen følelsen av skal/skal ikke, men hvis jeg ønsker det sterkt så er det vanskelig å legge det fra seg... og ønsker du det, så syns jeg det er bare å prøve, jeg...

Selv om jeg skjønner ulempene du kommer med også... har jo tenkt sånn selv, selv om jeg ikke er mer enn 33 enda... Har hatt unger siden jeg var 17, så noen ganger blir jeg litt "deppa" av tanken på at jeg aldri kommer til å bli ferdig med barn. (skal ha en liten i mars/april)

Og tenk bare på hvor deilig det må være å ha barn når man bor på landet... Og økonomi til å virkelig ta vare på et barn...

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi har vært sammen i 8 år.

Har flyttet på "landet" og kjøpt oss stort hus..litt usikker på hva vi skal med 250 kvadrat og ungene våre flytter ut..

Dette burde man jo tenkt på før man kjøpte huset... Man kan jo ikke "produsere" barn, bare for å fylle opp rommene... :-?

Skrevet

Hei tråstarter!

Jeg må bare si at jeg synes ikke du er for gammel. Selv er jeg 22 år og har en bror på snart 2 år. Da mamma fortalte at hun var gravid gråt jeg av glede :oops:

Synes det er kjempe koslig med lillebror :wink: Selv om jeg og mannen min prøver selv å bli grvid (oj, for en settning :ler: )

Følge deres drømmer og deres hjerter. For gammel er dere i alle fall ikke, kjenner MANGE på din alder som har små unger/er gravide.

Barne latter er vel en fin ting å fylle opp 250 kvm med :wink:

Skrevet

Du er slett ikke for gammel, hvis du virkelig ønsker deg et barn. Sannsynligvis er du mere tålmodig nå enn da du fikk din første, økonomien er kanskje bedre, du er kanskje ferdig med "karrierejaget" og tar deg mere tid til å kose deg. Sett igang, hvis dere har lyst på et barn, uten å tenke på hva andre sier. Fikk selv en lillesøster da jeg var 20 år, og vi er helsøsken. Min bror var 18 og min eldste søster 21. Det blir ikke noe vanlig søskenforhold når aldersforskjellen er så stor og man er flyttet hjemmefra. Jeg fikk min eldste sønn to år etter, og de to har hatt et godt forhold. Men jeg tror det er godt for mamma og pappa å vite at vi er der hvis det skulle skje noe med dem. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...