AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Har dere andre barnehager som forventer at foreldre kan være til stede på dagtid i 1-3 timer? Anonymkode: d2f16...ad3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Noen få ganger i året arrangeres ting på dagtid. De som har mulighet, kommer, men alle vet at det ikke er alle som kan stille. Foreldresamtaler tas også på dagtid, etter avtale. Anonymkode: db232...e79 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Aldri opplevd, verken der ungene gikk eller der jeg har jobbet. Enten har det vært på morningen, fra åpningstid til ca 9 ( mange ble bare med den første halvtimen, andre ble lenger) eller på ettermiddagen, fra kl 3 til stengetid. Da kom de når de kunne. Hva er vitsen med barnehage hvis du må ta def fri midt på dagen? Anonymkode: cc887...7ad
Gjest Magnifiq Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Aldri opplevd. Er det noe foreldrene bær være på, er det enten tidlig på morningen, eller på ettermiddagen.
Vera Vinge Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Arrangementer i vår bhg er enten kl 8.00 eller kl 15.00. Her er det en del som jobber et stykke unna, så det ville nok blitt store protester mot å legge noe til midt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Vår barnehage har julefest midt på dagen, og fn dag feiring på slutten av dagen. Hater den samlingen kl 11 i desember, er ekstremt hektisk på jobb da men har følt jeg må gå likevel. Klarer ikke å skuffe den lille, når jobben er litt fleksibel og gjør det mulig å ordne selv om det blir stress for meg Anonymkode: e6ae0...f58
Gjest Tekola Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd, verken der ungene gikk eller der jeg har jobbet. Enten har det vært på morningen, fra åpningstid til ca 9 ( mange ble bare med den første halvtimen, andre ble lenger) eller på ettermiddagen, fra kl 3 til stengetid. Da kom de når de kunne. Hva er vitsen med barnehage hvis du må ta def fri midt på dagen? Anonymkode: cc887...7ad Dette er min erfaring også. De har påskefrokost, hvor foreldrene kan være med fra åpningstid til 9/9:30. Luciatoget er det bare foreldrene til skolestarterene som kan være med på. Og så er det et par arrangementer fra ca. 14:30 (som er etter kjernetid). Arrangementer innenfor kjernetiden, som det er meningen at foreldrene skal være med på, virker veldig bakvendt for meg, da jeg ikke kan se for meg at det er mange foreldre som har mulighet til å komme fra jobb i et par timer midt på dagen. Avhengig av yrke og jobbtype, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Vi hadde feiring av Bhg dagen i dag fra 10.30-12.30 de som hadde mulighet kom, og noen hadde besteforeldre kom. Jeg jobber alltid litt ekstra i perioder så jeg har litt avspasering og kan være m på slikt, tenker det er moro for guttungen. Far har sjelden mulighet. Påskefrokost, julefrokost, lucia, er fra 7.45 til 9.30 og juletrefest er fra 12-15. Anonymkode: d454c...422
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Her er det flere frokoster i løpet av året: Påskefrokost, sommerfrokost, julefrokst (luciatog) Men, det er fra kl 8 og utover, omtrent så lenge man kan. 8.30 er helt vanlig at foreldre drar. Det er flere ting, men husker dem ikke nå i farten. Fra høsten av er det skole, så er spent på hva det medfører. Anonymkode: 5f2b8...01a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Hos oss er det lucia frokost fra 08.30 og til ca 10.00. også har vi sommerfest fra fra 1430 og til vi stenger. Og barnehagedagen kommer de som har tid fra 10.00 til 11.30. Enten kommer foreldre eller besteforeldre.. Og hos oss stiller alle foreldrene opp uansett hva, det er ingen som sier de ikkje kan eller at de syntes det bare e tull at vi gjør det. Anonymkode: d86f1...e74
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Ja, jeg synes det ganske ofte er ting etter 8 eller før 16, og det er lite av det vi har deltatt på. Anonymkode: a5630...60f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå