Gå til innhold

Vurderer å droppe barn pga migrantene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, MapleSirup skrev:

Ja, dropp det du. Bedre å overlate dette til andre.

:ph34r:

Anonymkode: 91fac...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det høres lurt ut. Dropp barn, er mer enn nok folk  uansett.

Anonymkode: 54ccb...cd3

Men norske myndigheter legger jo ikke opp til noe å se frem til.
Virker som de jobber for helt andre enn det norske folk.

Anonymkode: 21dff...356

• Liker 2
Gjest Jon Are
Skrevet

jeg kan forstå din tankegang. Jeg er tildels ening. Tror samfunnet nå vil bli preget av motsetninger, grupper med hat , hardere økonomiske tider, vold, gjenger og ghettoer. Tror også den norske velferdsstaten etterhvert faller sammen ganske enkelt fordi vi ikke har råd til den lengre. Synes likevel du ikke skal la være å få barn om du ønsker det, men at du er bekymret, ja det skjønner jeg. Det er også jeg , og det har ingenting med at en ikke har empati å gjøre. Ingen av oss som er bekymret ser på flyktningen uten å føle sorg og medfølelse. Har ingenting med det å gjøre...

Med hilsen fra

Jon Are

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg, ts. Kommer heller ikke til å få barn, med mindre sitauasjonen plutselig blir bedre. Og for dere som måtte tro at jeg er en uopplyst idiot som kun har gått på livets harde skole; jeg har mastergrad og jobber som spesialpedagog. Så jeg er en oppegående og produktiv sammfunnsborger :) 

Anonymkode: 24115...90b

• Liker 4
  • 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Der er tragisk at mange nå tenker at de kanskje ikke burde få barn. Det vil gjøre at landet vil yte enda mindre motstand mot utvanningen av folket her. Joda, historien er full av endringer, former for utvanning og folkeblanding, men det vi ser nå må være et bevisst ønske om å ødelegge eller endre hele europa. Det står mektige krefter bak som vi ikke er herre over her på berget, men det er opplagt at deler av landets ledelse forstår hva som foregår og faktisk hjelper til å la det skje.

Vi må bare innse at folket er kveg som brukes, utnyttes og kontrolleres og resultatet er et samfunn som fortsetter å bli tilrettelagt for kyniske profittjegere og økt sentral makt i verden. Noen kaller det NWO - New World Order.

Selv har jeg fire unger og ser ikke positivt på hvordan disse ender opp som samfunnsslaver i et system hvor ekte trivsel og menneskelighet er en knapt prioritert faktor. Det er samfunnsslaver vi programmeres til å være og disse skal helst ikke tenke særlig selv om store viktige ting. Vi skal være fullt sysselsatt med utdanning, arbeid og være skatteproduserende kveg.

En del er i stand til å se hvordan det fungerer, men færre forstår hva som kan gjøres med dette.

Anonymkode: 21dff...356

AnonymBruker
Skrevet
Den 29. februar 2016 at 5.04, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt forstå at du er bekymret over migrasjonsbølgen i Europa, men å droppe å få barn pga. det blir både feil og tåpelig. Mye av grunnen til at Merkel og Tyskland har valgt å invitere så mange inn er fordi næringslivet og privat sektor er bekymret over negativ befolkningsvekst. Tyskerne får rett og slett ikke nok barn selv og er derfor nødt til å importere mennesker utenfra for å opprettholde sin økonomiske posisjon i verden. 

Anonymkode: e9609...a36

Du er hjernevasket. Man beholder ikke sin økonomiske posisjon ved å importere masse analfabeter med helt andre verdier enn de vi har kjempet for. Man får masse folk i paralellsamfunn, på trygd. Det kommer til å koste mer enn vi kan forestille oss. 

Anonymkode: f1083...49b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...