Gå til innhold

Vurderer å droppe barn pga migrantene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Migrantene får meg til å vurdere å droppe å få barn. Jeg tror det vil bli mye kriminalitet for neste generasjon, og jeg tror skattene vil øke allerede om noen få år, slik at det blir vanskelig å gi barna en oppvekst i økonomisk trygghet som jeg selv fikk oppleve. Hvis inntektsskatten øker til 60% så vil det rett og slett bli veldig trangt i husholdningsøkonomien hvis vi skal ha barn her. 

Anonymkode: e8102...f44

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp.

Anonymkode: 6febc...0a7

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt forstå at du er bekymret over migrasjonsbølgen i Europa, men å droppe å få barn pga. det blir både feil og tåpelig. Mye av grunnen til at Merkel og Tyskland har valgt å invitere så mange inn er fordi næringslivet og privat sektor er bekymret over negativ befolkningsvekst. Tyskerne får rett og slett ikke nok barn selv og er derfor nødt til å importere mennesker utenfra for å opprettholde sin økonomiske posisjon i verden. 

Anonymkode: e9609...a36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Få hellet flere, slik at nordisk rase ikke forsvinner! 

Anonymkode: b5103...4fb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres lurt ut. Dropp barn, er mer enn nok folk  uansett.

Anonymkode: 54ccb...cd3

• Liker 3
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Skjønner du er bekymra og vil det beste for dine mulige fremtidige barn, men hvis alle tenker som deg blir det ikke flere norske igjen i Norge om noen ti år...

:scorpis:

AnonymBruker
Skrevet

Så du har kjærligheten i boks?

Anonymkode: 61858...c96

Skrevet

Tror det er en god ide at du dropper barn ja. 

• Liker 15
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Migrantene får meg til å vurdere å droppe å få barn. Jeg tror det vil bli mye kriminalitet for neste generasjon, og jeg tror skattene vil øke allerede om noen få år, slik at det blir vanskelig å gi barna en oppvekst i økonomisk trygghet som jeg selv fikk oppleve. Hvis inntektsskatten øker til 60% så vil det rett og slett bli veldig trangt i husholdningsøkonomien hvis vi skal ha barn her. 

Ja, dropp det du. Bedre å overlate dette til andre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er bedre at du dropper bar med begrunnelsen totalt mangel på innsikt, forståelse, evne til refleksjon og generelt intelligensnivå.

Anonymkode: 931aa...da6

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt forstå at du er bekymret over migrasjonsbølgen i Europa, men å droppe å få barn pga. det blir både feil og tåpelig. Mye av grunnen til at Merkel og Tyskland har valgt å invitere så mange inn er fordi næringslivet og privat sektor er bekymret over negativ befolkningsvekst. Tyskerne får rett og slett ikke nok barn selv og er derfor nødt til å importere mennesker utenfra for å opprettholde sin økonomiske posisjon i verden. 

Anonymkode: e9609...a36

Det trenger vi også. Vi har f.eks store mangler på avløsere. Vi hører om folk som mister jobben i oljen, men de er vel for fisefine til å få seg en avløserjobb. Svært mange avløsere er dermed polakker. Det er sånn det er blitt når vi nordmenn er blitt så fin på det og når endel bønder ikke steller med sine egne dyr engang på fast basis og ikke bare under sykdom. 

Anonymkode: b479e...162

Gjest Jessica
Skrevet

Gjør barna dine en tjeneste,  og la være å få dem før du har selvinnsikten på plass 😉 De få tusen Norge tar inn skal vel Ikke være grunn til å få barn.  Herregud, jeg må snart forlate kvinneguiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Og du er utdannet som?

Anonymkode: 6493e...96f

• Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er utdannet som?

Anonymkode: 6493e...96f

Jeg gjetter livets knallharde skole 🙈

Skrevet

Du kan heller adoptere de foreldreløse som allerede er født.

Skrevet

Trist! Men forståelig...

• Liker 2
Skrevet

Takk! Gleder meg til det ikke lengre er unger på fly og butikker!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jessica skrev:

Gjør barna dine en tjeneste,  og la være å få dem før du har selvinnsikten på plass 😉 De få tusen Norge tar inn skal vel Ikke være grunn til å få barn.  Herregud, jeg må snart forlate kvinneguiden. 

60 000 er noen få tusen?

Anonymkode: bc381...658

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er FLYKTNINGER 

Anonymkode: 9887c...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er FLYKTNINGER 

Anonymkode: 9887c...05a

:ler:

Anonymkode: bc381...658

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...