Gå til innhold

Jeg begynner å bil redd andre mennesker :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir redd for mengde. Redd for at det ikke skal bli nok mat, steder å bo, jobber osv osv til at vi skal få nok til alle. Redd for at jeg skal bli hacket, at noen skal få tak i info, og at jeg ikke skal ha joe å stille med. 

Dette går over tIl et slags hat. Jeg tåler ikke dersom andre mennesker skal blande seg inn i livet mitt. Bare de jeg kjenner fra før, liker, er glad i eller er familie. Jeg hater jo ikke alle mennesker jeg ser. Men jeg tåler ikke mengder. Jeg tåler heller ikke at fine dyr som ulv osv er utrydningstruet bare fordi enkelte personer tenker på utseendet sitt. Det er enda verre dersom personen ikke ser bra ut i utgangspunktet. Jeg sliter litt fordi det er for mye ekle mennesker. Og så er jeg livredd for hva innvandringen vil bringe med seg. Nok en gang irriterer jeg meg grønn over tilfeldigheten. Is slo til, disse menneskene kommer alt for mange til Europa, og alt ville vært så mye lettere om det ikke eksisterte så mange mennesker :( 

Anonymkode: 326f7...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ganske ung? :klem:

Anonymkode: 55379...a32

Skrevet

Er 24....men jeg hater mennesker mer og mer. Må enten være familiemedlemmer, kjentfolk, venner eller ukjente jeg liker. Men ellers, andre mennesker er for meg, en irritasjonsfaktor. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 24....men jeg hater mennesker mer og mer. Må enten være familiemedlemmer, kjentfolk, venner eller ukjente jeg liker. Men ellers, andre mennesker er for meg, en irritasjonsfaktor. 

Kjenner til denne. I dag har jeg hatet en feit flyvertinne, en langarmet dame, en unge som reiste alene, ei kjerring ved bagasjebåndet, en bussjåfør, en hund, to brøytebilsjåfører, tre fjols som dirigerer trafikken og en fyr som jobber i kassen i Rema. 

Er ikke redd for å bli hacket da, det er ikke et snev av interessante ting på datamaskinen min og jeg sletter epost ukentlig.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det er bare fornuftig å være skeptisk til mennesker.

Skrevet

Jeg deler noen av disse tankene. Jeg tåler ikke informasjonens tidsalder, tror jeg. "Globaliseringen" tar livet av meg psykisk, og snart også fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...