AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg skal strikke All you knit need is love-puten fra Puteboken. Er ikke så dreven på strikking enda så er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det her. Det står ingenting om at det skal strikkes rundt eller frem og tilbake, men på slutten av oppskriften står det at man skal sy sammen sidene, topp og bunn, så forstår det slik at det skal strikkes frem og tilbake. Jeg synes det virker unødvendig å ha mønster både på frem- og bakside, så tenkte det var enklest å strikke frem og tilbake, men det var før jeg begynte å sette meg inn i hvordan det strikkes med to farger vrangt, dette synes jeg virker veldig vanskelig. Så noe trenger jeg råd fra dere litt mer erfarne strikker. Vil det være greiest å strikke rundt, med mønster på både frem- og bakside, eller er ikke det så vanskelig som det ser ut å strikke mønster vrangt? Anonymkode: d39fe...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 29. februar 2016 #2 Del Skrevet 29. februar 2016 Det er lettest å strikke rundt. Det er på ingen måte umulig å strikke mønster vrangt, men jeg gjør det kun hvis jeg må (f.eks etter halsfelling på kofter) fordi strikkefastheten blir ujevn. Det har med øvelse å gjøre, strikkefastheten kommer (akkurat som når man lærer å strikke vanlig), men det tar tid og er kjedelig. Jeg ville ha strikka rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Del Skrevet 29. februar 2016 Takk for svar, da blir det rundt. Anonymkode: d39fe...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå