AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Så har jeg blitt stadig mere forbanna på folk som skal legge ut alt mulig i tide og utide, blokkerer vel i gjenomsnitt noen i uken, grunnene kan være så mangt, men kan jo nevne noen: Person nr 1: Wannabe fyr som hele tiden poster bilder av lettkledde damer, og grove vitser, slike orker jeg ikke og ha. Person nr 2: Over middels opptatt av asyl saken, postet 3-4 ganger om dagen, bare vås, så da måtte jeg kvitte meg med han og. Person nr 3: Hyperkristen, med sitater som: Alle syndere skal brenne i helvete, Omvend før det er for sent, Det er bare en gud og masse slike ting. Person nr 4: Skal hele tiden verve nye ''medarbeidere'' til pyramide svindelen som han er endel av. Person nr 5: Den evig blide personen, beklager. Person nr 6: Han som hele tiden spør om noen skal drikke, slike orker jeg iallefall ikke. Person nr 7: Sendte meg en Candycrush forespørsel, dumping grunn Person nr 8: Dyreverns aktivisten, som helt ukritisk legger ut ALT. Det er greit at du brenner for noe, men vær så snill, litt kritisk sans går det ann og ha. Dette var da mine grunner for å dumpe folk på facebook, er jeg rar? Hva er isåfall dine? Anonymkode: df8ef...0bf
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Rasisme. Generell over sharing. Dumskap. Anonymkode: b606f...7d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå