AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg tok vaksine mot hjernehinnebetennelse i dag, kan jeg trene i kveld da? Pleier ofte å bli dårlig av vaksiner men har ikke merket noe enda (3t siden) så da går det vel greit? Anonymkode: e4fd5...98b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Hva sa den som sqtte vaksinen om dette? Du kan jo ta det en smule med ro, og tenke litt selv? Anonymkode: ed48d...c74
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Jeg mener å huske at man skal ta det med ro den dagen man får vaksiner. Anonymkode: c3dd6...3e0
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 I hvert fall er det sånn med dyr, at de skal ta det med ro samme dag som de er vaksinert. Hvordan det er med mennesker vet jeg ikke, men det er vel nærliggende å tro at det samme gjelder her? Kan du ikke bare ta treningsfri én dag pga vaksine? Du overlever nok det? Anonymkode: ebbca...fdc
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvert fall er det sånn med dyr, at de skal ta det med ro samme dag som de er vaksinert. Hvordan det er med mennesker vet jeg ikke, men det er vel nærliggende å tro at det samme gjelder her? Kan du ikke bare ta treningsfri én dag pga vaksine? Du overlever nok det? Anonymkode: ebbca...fdc Jo, klarer jo selvfølgelig det, har bare vært syk lenge og hadde gledet meg til å starte opp igjen. Men er så kvalm nå at jeg dropper det.. Anonymkode: e4fd5...98b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå